• Holadijee, mijn trailer is af. :')
    Ik ben er niet zo tevreden over eigenlijk... ondanks dat velen van Q me geholpen hebben met het uitzoeken van de beelden, is het nog niet echt geworden zoals ik het eigenlijk wilde hebben. Helaas. Misschien dat ik het later nog een keer opnieuw maak, als ik meer beelden heb en een beter muziekstuk heb kunnen uitzoeken.

    Maar ik heb dus nog nooit een trailer gemaakt voor een story, dus ik heb een nieuwe levens-achievement ontvangen. *O*

    nice


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik kan 'm niet zien. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind hem heel leuk 8D

    Ik vind hem wel cool.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Die ziet er awesome uit (:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Is





    Echt




    Awsome

    Ga abo nemen op story.


    Vampire + Servant = Servamp

    Oh dankje mensen! ^^

    Comanche schreef:
    Ik kan 'm niet zien. :C

    Echt niet? D:
    Misschien ligt het aan het feit dat hij pas net online staat...

    LyraPhoenix schreef:
    Is





    Echt




    Awsome

    Ga abo nemen op story.

    Yay! haha thanks

    Ik ga hem misschien wel lezen nat het zien van dit :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit is echt epic (en ik vond het ook geweldig om te kijken welke stukken ik herkende, alhoewel ik niet ver kwam :'D)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Dit is echt epic (en ik vond het ook geweldig om te kijken welke stukken ik herkende, alhoewel ik niet ver kwam :'D)
    Het teen wolf stukje xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Olympus schreef:
    (...)Het teen wolf stukje xD

    Waar was er een Teen Wolf stukje? *kijkt met grote ogen naar de trailer* Ik zag enkel van Twilight Saga: Eclipse en True Blood :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Waar was er een Teen Wolf stukje? *kijkt met grote ogen naar de trailer* Ik zag enkel van Twilight Saga: Eclipse en True Blood :'D

    Het kleurende oog. (:

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Waar was er een Teen Wolf stukje? *kijkt met grote ogen naar de trailer* Ik zag enkel van Twilight Saga: Eclipse en True Blood :'D
    Dat met dat oog komt uit het promofilmpje van TW D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque