Ik zit met een probleem, ik zou een van mijn oude usernames terug willen nemen. Welke verkiezen jullie?
We will not be quiet, Stonewall was a riot!
Jorane
"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife
Filettino schreef: Jorane
-
Je wilde sowieso toch dooddoenervo terug omdat die het beste bij je paste? Neem dan gewoon dooddoenervo terug. :p
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Piazzolla schreef: Je wilde sowieso toch dooddoenervo terug omdat die het beste bij je paste? Neem dan gewoon dooddoenervo terug. :p
Jorane.
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Martenvilijn schreef: (...) I know, maar ik ben nog aan het twijfelen.
Ik zou degene die je nu hebt eigenlijk gewoon houden.
Dress like you're going to meet your worst enemy today.
Draculea schreef: Ik zou degene die je nu hebt eigenlijk gewoon houden.
26 - 02 - '16
No growth of the heart is ever a waste
Hmm, ik vind Jorane het mooiste, maar ik ken je vooral van 'Dooddoenervo' - dus ik twijfel nog een beetje daartussen.
Don't walk. Run, you sheep, run.
Ik ken je eigenlijk alleen als dooddoenervo of Martenvilijn, maar Jorane klinkt wel mooi. Lastig. (:
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Tot nu toe iedereen bedankt voor het stemmen. Martenvilijn valt voor mij sowieso af Dooddoenervo en Jorane zijn moeilijker. Op 25 aug open ik een topic waarin ik de winnende naam zeg.
Take me to wonderland
Square schreef: Ik ken je eigenlijk alleen als dooddoenervo of Martenvilijn, maar Jorane klinkt wel mooi. Lastig. (:
' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa