• Even een vraagje, heeft er nog iemand of zijn er nog foto's van het vorige design, ik zou het echt nog weleens willen zien :)

En waren er daarvoor nog andere designs voor de vorige? Als je die hebt wil ik er ook weleens foto's van zien!

I wanna be a wizard!

Wat grappig om dat weer te zien :')

Everything is illuminated by the light of our past.

Sagitta schreef:
    Zo zagen quizzen op een profiel er uit:

[url=http://img46.imageshack.us/img46/6727/bd9e.png[]

[/url]

Zo zag laatst gelezen er uit:

Oh en dit is nog een screenshot van het JB subforum toen er een spambot was:
    http://img580.imageshack.us/img580/6590/plsu.png

Echt leuk die oude dingen.:)

Waarom was er een spambot?

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

MistSnitch schreef:
    (...)

Wow ik vond net iets met vierkantjes, is het dit misschien?

Toen ik hier kwam, zag het design er ongeveer zo uit, maar volgens mij was het logo wel al anders... Idk, te lang geleden. :p

Take me to wonderland

Echt leuk om alle designs te zien.

-

Ik zat even te kijken en deze had Mitchell voor me gemaakt haha.

Het is een lijst van GM's.

Your make-up is terrible

Martenvilijn schreef:
    (...)

Echt leuk die oude dingen.:)

Waarom was er een spambot?

Spambots worden gecreëerd door mensen die oftewel een site willen verpesten of reclame willen maken. In dit geval was het gewoon een bot die reclame maakte voor verschillende zaken. We hebben die bot geband en het forum toen weer netjes opgeruimd. ^^

Let the Night embrace you

Hahah och die goede oude tijd! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Dit had ik ook nog blijkbaar:

[ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:41 ]

Let the Night embrace you

MistSnitch schreef:
    (...)

Wow ik vond net iets met vierkantjes, is het dit misschien?

[...]

Ja, dat was het eerste design. Dat is écht lang geleden. :'D

Ik heb ooit best wel veel screenshots gemaakt, al kunnen sommige daarvan misschien beter niet online staan. Hier eentje van een van mijn stories:

Dit was een topic op het forum met langs de kant de top stories en dergelijke:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ideas schreef:

Here you go.

Deze herinner ik me zeker nog, maar volgens mij, toen ik hier net kwam, was de plaats om je in te loggen rechts, dus ik denk niet dat dit de originele was. Maar ik kan er best wel naast zitten ;p

effort never betrays you

Sagitta schreef:
    Dit had ik ook nog blijkbaar:

Volgens mij zou het weleens kunnen dat ik die gezien heb maar dat ik toen nog niet geregistreerd was op Q omdat mijn email-adres niet wilde werken :)

I wanna be a wizard!

Hardy schreef:
    (...)
    Deze herinner ik me zeker nog, maar volgens mij, toen ik hier net kwam, was de plaats om je in te loggen rechts, dus ik denk niet dat dit de originele was. Maar ik kan er best wel naast zitten ;p

Dat was het design dat we vorige jaar nog hadden, dat voor het huidige. Wat MistSnitch en Sagitta postten is waar jij het over hebt met het inloggen rechts. Dat was inderdaad nog ouder. ^^

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik vind deze toch echt het fijnst :'D
    -ook omdat ik hem heb uitgezocht en ja dat kan ik bewijzen ;p-

[ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 15:57 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Nog een paar van een story, mijn profiel en de Top Stories. (:

Dacht ik het niet: Perciver :)

I wanna be a wizard!