• Mijn zus begon er vandaag over dat ze vroeger een boek las, over een meisje en dat ze dat boek nu graag weer een keer wilt lezen.
    Het boek ging, waarschijnlijk, over Amy. Wat mijn zus er allemaal nog over weet is dat het met magie te maken had, dat Amy erachter kwam dat ze kon toveren en dat ze naar een speciale school hiervoor ging. Op die school waren ook allemaal mensen die in dieren konden veranderen. Er was ook een stuk in het boek dat Amy in een babybox zat, en dat haar ouders er toen achter kwamen dat ze anders was.
    Ik weet het, echt veel is het niet, maar ik hoop dat iemand weet over welk boek ze het heeft.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    I've no idea
    I'm sorreeeh D:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ken wel een serie die ik nooit gelezen heb, maar misschien is wat je zoekt.
    Animorphs heeft het geloof ik.


    Stenenlikker

    Gawain schreef:
    Ik ken wel een serie die ik nooit gelezen heb, maar misschien is wat je zoekt.
    Animorphs heeft het geloof ik.


    Nee, dit is hem niet. Deze gaat meer over aliens, het boek dat mijn zus bedoeld is meer fantasy.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het komt me heel vaag bekend voor, maar ik zou echt niet meer weten hoe dat boek heette, sorry.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het boek is gevonden! Dank jullie wel. Het is "De school voor magisch begaafden" van E. Rose Sabin.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat wilde ik ook gaan zeggen (: Ik vond dat toendertijd zo'n geweldig boek :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dat is echt een leuk boek, Had hem een paar maanden gelden nog eens een keer weer gelezen.


    Credendo Vides

    Ah, oké. Misschien dat ik 'm ga lezen. Maar ben nog bezig in anderen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.