• Ik ga namelijk binnenkort naar Londen met school en ik heb een beetje vrije tijd. Nu, bij mij staat Londen bekend om Harry Potter. Is er een winkel waar ik spullen kan kopen van Harry Potter? En zo ja, waar?
    Thank you very much. I'm really looking forward to it. I've never been to London really. (:
    Oh, and we are going to the musical 'We will rock you'! That's so awesome because I've played in that one. Not the real, thanks. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ga naar King's Cross (Dat is het niet het hoofdstation). Daar heb je ook 9¾ en een shop die zo heet. Hij is niet groot, maar ik het wel een Deathly Hallows sleutelhanger en een poster van The Hogwarts Express gekregen :Y)
    Oh, en je kunt natuurlijk op de foto ^^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben 24 tot 28 juni naar London geweest met school.
    Wat je echt moet doen is naar King's Cross, dat wilde ik ook heel graag, maar helaas konden wij er niet heen.

    En de We Will Rock You Musical is echt GE-WEL-DIG
    Het is namelijk zeer humoristisch, al was ik half ziek van de warmte die er heerste D;
    Maar echt, hij is geweldig dus geniet er van!

    En London zelf is ook enorm geweldig XD
    Dus gewoon genieten van die tijd dat je er bent (=


    Yongguk & Daehyun <33

    ABBA schreef:
    Ga naar King's Cross (Dat is het niet het hoofdstation). Daar heb je ook 9¾ en een shop die zo heet. Hij is niet groot, maar ik het wel een Deathly Hallows sleutelhanger en een poster van The Hogwarts Express gekregen :Y)
    Oh, en je kunt natuurlijk op de foto ^^

    Er zat een... shop? FUUUUUUUUU. :CCCCCCCC


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ohmy ahah, ik ben dus ook pas met school naar londen geweest en heb we will rock you gezien.. welke school zit je?


    Is that so wrong? Is it so wrong? That you make me strong..

    In Harrods heb je een Harry Potter afdeling.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2013 - 16:19 ]


    #WWED - What Would Emma Do?