• Are you FUCKING kidding me. Wat woon ik toch in een kutstad, echt waar.
    Eerst zou Golden Earring hier optreden, maar dat ging niet meer door. En WITHIN TEMPTATION zou als plaatsvervanging komen.
    Maar het is afgelast omdat men in het gemeentehuis vindt, dat het teveel geluidsoverlast geeft.
    What. De. Fuck.
    BRB, even een paar mensen van de gemeente vermoorden.

    Filettino schreef:
    Wij hebben nog een heggenschaar liggen. Lenen? (cat)

    Ja, geef maar. Hoewel ik nog wel een andere shitload aan martelobjecten ga meenemen. (cat)

    That sucks.
    Ik wist niet eens dat er überhaupt iemand ging optreden, hou me daar niet zo mee bezig.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja, geef maar. Hoewel ik nog wel een andere shitload aan martelobjecten ga meenemen. (cat)



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)


    Perfect. That will make the mofo's bleed from their ears.

    Het is Hengelo, wat wil je :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    gewoon met een honkbal knuppel naar het gemeentehuis (duivel)

    amyleelover schreef:
    gewoon met een honkbal knuppel naar het gemeentehuis (duivel)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Father schreef:
    Het is Hengelo, wat wil je :'D

    Ik wil WT. :c
    Ik ga wel een dreigbrief schrijven ofzo.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik wil WT. :c
    Ik ga wel een dreigbrief schrijven ofzo.

    Te verwachten antwoord ;p En ja, doe dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eh D:
    Ik zou daar ook wel naartoe willen...
    Mja, je kunt altijd nog ergens anders naartoe gaan. Maar hoezo zou het geluidsoverlast brengen? Is het midden in de stad, op een pleintje ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive

    Whut wat willen ze dan gaan draaien, Jeffrey Spalburg met Hengelo? De hele avond? Ja leuk!!!


    ©1998

    ABBA schreef:
    Eh D:
    Ik zou daar ook wel naartoe willen...
    Mja, je kunt altijd nog ergens anders naartoe gaan. Maar hoezo zou het geluidsoverlast brengen? Is het midden in de stad, op een pleintje ofzo?

    Het is in de stad ja, maar in de stad wordt zo vaak een concert gegeven of whatever dus het is echt dikke bullshit. :'D

    Man, dát is klote.
    Ik zou ook echt helemaal gek worden. Het gaat over Within Temptation nota bene D:
    Ik moet hen ook echt nog een keer live zien. Vorig jaar waren ze op Appelpop, GRATIS, maar ik moest werken D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arlert schreef:
    Man, dát is klote.
    Ik zou ook echt helemaal gek worden. Het gaat over Within Temptation nota bene D:
    Ik moet hen ook echt nog een keer live zien. Vorig jaar waren ze op Appelpop, GRATIS, maar ik moest werken D:

    Precies! Ik ben ook echt een beetje in een rot humeur vandaag dus. :'D
    Aw dat is balen zeg.
    Ik moet en zal ze een keer live zien.

    Ik heb hun DVD black symphony.
    Anyway dat is echt lullig. Hopelijk komen ze snel weer in de buurt c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus