• Hoi!
    Mijn oudere zus wilde al heel lang een nieuwe hond. We hadden er al drie, maar eentje is overleden aan een operatie en hij was ook al elf jaar, dus niet meer zo jong. Nu hebben we er dus twee genaamd Turbo en Bumper. Turbo is rond de tien jaar, bijna elf, en Bumper is ongeveer vijf. Gisteren heeft mijn moeder gezegd dat we een pup mochten, als het maar een kortharige chihuahua was want die worden niet groot. Nou zijn wij niet helemaal weg van chihuahua's, maar hebben toch rondgekeken. In de avond hadden we er eentje zonder stamboom gevonden, dat hoeft ook helemaal niet om daar geven wij niks om, voor honderdvijftig euro. Niet duur voor een chihuahua. Nou hebben we gebeld en mochten we hem komen halen. Mijn vader en zus zijn net terug en het is echt een knuffelbeestje! Superschattig, niet zo'n chihuahua die alleen maar keft of bibbert maar hij is pas drie maanden, wilt de hele tijd knuffelen en is nogal overenthousiast. Precies een hond die bij ons in huis past! Origineel heette hij Levi maar we hebben hem een andere naam gegeven.
    Hij heet Oreo :]

    Awh, wat lief. c: Ik heb wel eens op de Chihuahua van mn moeder's vriendin gepast, dat was ook een aparte, die had hyena kleuren. :'D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Praesidium schreef:
    How adorable.

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar grote honden, maar een pup is altijd leuk toch (:


    ---
    Wij krijgen ook een nieuwe pup, over 4 weken.
    Dan wel een met stamboom, een doberman. Hartstikke lieve honden :')


    Enjoy life

    Leuke eenhaps cracker :Y)
    Zelf heb ik het niet erg op kleine honden aangezien de meeste hun vaak optillen voor grote honden en daardoor krijgen die honden een ego van hier tot tokio.
    Maar hij ziet er schattig uit. Veel plezier ermee :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Die naaam ! :'D

    Such a cutie ! Ik wil ook een hond / pup , haha !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb liever katten ^^


    26 - 02 - '16

    Praesidium schreef:
    How adorable.

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar grote honden, maar een pup is altijd leuk toch (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Aah, lief!


    Bad decisions make good stories.