• Hoi!
    Mijn oudere zus wilde al heel lang een nieuwe hond. We hadden er al drie, maar eentje is overleden aan een operatie en hij was ook al elf jaar, dus niet meer zo jong. Nu hebben we er dus twee genaamd Turbo en Bumper. Turbo is rond de tien jaar, bijna elf, en Bumper is ongeveer vijf. Gisteren heeft mijn moeder gezegd dat we een pup mochten, als het maar een kortharige chihuahua was want die worden niet groot. Nou zijn wij niet helemaal weg van chihuahua's, maar hebben toch rondgekeken. In de avond hadden we er eentje zonder stamboom gevonden, dat hoeft ook helemaal niet om daar geven wij niks om, voor honderdvijftig euro. Niet duur voor een chihuahua. Nou hebben we gebeld en mochten we hem komen halen. Mijn vader en zus zijn net terug en het is echt een knuffelbeestje! Superschattig, niet zo'n chihuahua die alleen maar keft of bibbert maar hij is pas drie maanden, wilt de hele tijd knuffelen en is nogal overenthousiast. Precies een hond die bij ons in huis past! Origineel heette hij Levi maar we hebben hem een andere naam gegeven.
    Hij heet Oreo :]

    Leuk!!! Plaats een foto neer! :3

    En dat is echt niet duur! Ik wil je wel even zeggen dat het moeilijk is om chihuahua's zindelijk te krijgen. Het beste leer je 'm op de kattenbak te gaan. En dat kun je 'm het beste leren door er graszode in te leggen, want dat associeert ie met het gras buiten, dus een plek om zijn behoefte te doen. ;)

    Jup, wij hebben ook chihuahua's gehad, hahaha

    Maar kei leuk! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    How adorable.

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar grote honden, maar een pup is altijd leuk toch (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chihuahua zijn supersweet. Wij hebben ook eentje en het is echt een superlief ding.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat leuk!
    Veel plezier met het nieuwe huisgenootje!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Foto!
    Ik heb het meestal niet zo op chihuahua's, maar op werk komt er wel eens man voorbij met een chihuahua en die is echt heel lief.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aw leuk!
    Maar als ik een klein hondje moest nemen, zou ik voor een Toytoy gaan, Yorkshire Terrier. :3

    Praesidium schreef:
    How adorable.

    Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar grote honden, maar een pup is altijd leuk toch (:

    Draculea schreef:
    Aw leuk!
    Maar als ik een klein hondje moest nemen, zou ik voor een Toytoy gaan, Yorkshire Terrier. :3

    Zo hebben wij er vroeger een gehad ^-^

    OT: Gefeliciteerd met je nieuwe puppy.


    Ex astris, sciencia

    puh... als mijn moeder tegen mij zegt dat ik een nieuwe hond mag als het maar een klein ding is zal ik zeggen: Adios mama... ik wil een hond geen muis.
    Maar goed, geef mij maar een grote hond een Zweedse lappenhond bijvoorbeeld.

    Maar puppy's zijn altijd schattig dus foto???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mulford schreef:
    (...)
    Zo hebben wij er vroeger een gehad ^-^

    OT: Gefeliciteerd met je nieuwe puppy.

    Wij hadden er ook twee. Terry en York, wat een originele namen. :'D
    Helaas was Terry bang voor kinderen, en York overleed al vroeg aan kanker.

    Hij lijkt groot, maar is echt mini. Sorry voor de slechte foto, hij keek steeds weg.

    Aw, wat lief!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Morgarath schreef:
    Hij lijkt groot, maar is echt mini. Sorry voor de slechte foto, hij keek steeds weg.



    Leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat schattig, wil ook een hpnd, maar mag niet.


    Vampire + Servant = Servamp

    Awh super lief !