• Ik ben binnenkort jarig. Ik ga niet vertellen wanneer, want dan gaan jullie feliciteren en dat wil ik niet.
    Maar dus, er zijn al vijf mensen die me achtervolgen voor een verjaardagslijstje met wat ik wil.
    Kijk, het punt is: ik heb alles al, ik ben zó gelukkig of datgene wat ik wil is zo'n 332,- interrailticket 22 dgn.
    En om dan geld te gaan vragen is nou ook weer zo.. Nee. Dat vind ik niets.

Ik heb al geprobeerd zo héél stiekem niets te doen, maar ze blijven me maar achtervolgen en nu wordt mij 'het mes op de keel gezet'.
    Kort samengevat, ik houd niet van verjaardagen en ik weet niet wat ik wil hebben.

-Oh, mijn boekenkast is te klein, dus geen boeken. Helaas.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Waardebonnen voor bijvoorbeeld make-up, bioscoopbonnen?

26 - 02 - '16

Parfum, nagellak, sieraden?

You were born original, don't die as a copy.

Gewoon om geld vragen en anders mogen ze zelf iets verzinnen! ;)

Wanneer ben je jarig?^^

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

^ Wat ze hierboven zeggen. Of anders iets van muziek of zo?

Don't walk. Run, you sheep, run.

Gewoon zeggen dat je iets creatiefs wilt, werkt bij mij altijd (:

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Ik heb altijd eigenlijk wel 'kleine' wensen; Usb stick, paardrijsokken, waterverf, cd's.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Piazzolla schreef:
    Gewoon om geld vragen en anders mogen ze zelf iets verzinnen! ;)

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Misschien iets waarmee je je hobby kan uitbereiden, meis ik hou ook niet van verjaardagen..
    Maar geloof me hoe ouder je word hoe makkelijker het gaat..
    Over een aantal jaar zeg je gewoon mens hou op ben al oud zat, hoef het ook nog niet te vieren om het er nog beter in te wrijfen..

Wahahah.. Alvast Congrats.. i know you don't wanna hear it, but everyone cellebrate his birthday, if you like it or not...

Enjoy the little things in life, because one day you wi

Doe gewoon geld. :W Wat is daar mis mee?

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Doe gewoon geld. :W Wat is daar mis mee?

+Waarom wil je geen felicitaties?

i put the fun in funeral

Geld, nagelijk, cd's, dvd's, sieraden, iets met je hobby,

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Remain schreef:
    (...)

+Waarom wil je geen felicitaties?

Ja, dat snap ik ook niet. Ik ga je gewoon stalken tot 17 in 18 veranderd x)

Misschien, als je bijvoorbeeld vaak naar de bioscoop gaat, kun je een bioscoopbon vragen zodat je daar de volgende keer geen geld maar uit aan hoeft te geven. Of gewoon VVV-bonnen ^^ Enzovoorts.

x

Nypmh > Yaspis