• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

-

Father schreef:
    Jullie spammen deze topics echt vol :'D

Daar ben ik het mee eens.. ... Dan kijk eventjes niet en BAM 2 topics verder als het niet 3 of 4 zijn..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

GIZMO IS ZO SCHATTIG!

[ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:11 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Father schreef:
    GIZMO IS ZO SCHATTIG!

WAT LIEF <3 ;o

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Father schreef:
    GIZMO IS ZO SCHATTIG!

Steekt ze nou dr tong uit of heeft ze een baardje?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Father schreef:
    GIZMO IS ZO SCHATTIG!

Pretteh kitteh! Hebben? (A)

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Jammer..

'Laat ik heel badass de tape op Ellens fiets doorknippen, ik durf haar hele fiets niet te vermorzelen dus knip ik de tape door' dat is waarschijnlijk wat degene die mijn tape op mijn fiets doorgeknipt heeft gedacht, want mijn tape was doorgeknipt en toen heb ik met een half uit elkaar vallende fiets naar huis moeten fietsen (cat)

I'm going to marry, yes T_T

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Theodora schreef:
    (...)

Pretteh kitteh! Hebben? (A)

NO, it's my kitty!

Your make-up is terrible

Shion schreef:
    (...)

Steekt ze nou dr tong uit of heeft ze een baardje?

Baardje denk ik.

OT: Wauw, sommige mensen zijn echt zwaar idioot. Iemand aanraden een persoon te dumpen, omdat zij slecht droomt en bang is om hem kwijt te raken. Dafuck?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Father schreef:
    (...)
    Baardje denk ik.

OT: Wauw, sommige mensen zijn echt zwaar idioot. Iemand aanraden een persoon te dumpen, omdat zij slecht droomt en bang is om hem kwijt te raken. Dafuck?

Dat zag ik aankomen... Voordat ik die topic ook maar gelezen had xd..

OT: Music box versies.. o-o jullie zijn mijn nieuwe slaap liedjes.

Hey, er is echt een stuk van je duim af. Ik wist het al lang, maar het viel nooit op. Wedden? Nu gaat het continue opvallen :') Zo zie je maar. Voetbal is gevaarlijk

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

and the winner of the biggest idiot goes to... -.- srly wtf

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

Hatsumomo schreef:
    (...)

NO, it's my kitty!

Awh, she's so cute! c:

Tijd voor koffie.

Jezus liefje we hebben nu 4,5 kilo chocolade koekjes in huis. -.- je hoeft niet alles van je werk mee te nemen.

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.