• Ik ben met een nieuwe verhaal bezig waarvoor ik een cover wil, en aangezien ik daar slecht in ben vraag ik jullie hulp.
    Het verhaal gaat voornamelijk over demonen en engelen.
    Wat ik graag op de cover wil is: een demonen meisje van ongeveer 17 jaar oud met zwart krullend haar en rode ogen.
    zien dat ze een demon is.) Ook wil ik een jongens engel van 18 jaar oud met blonde haren en licht blauwe ogen (De grootste deel van het verhaal zijn ze op aarde in hun mensenvorm, als je daar iets leuks mee weet ga je gang. bev dat je hun mensenvorm en demonen/engelen gedaante ziet.)
    Ook als derde persoon Satan de grootvader van het meisje(hoeft niet mag wel)

    Op de cover de teksten:
    Say goodbye as we dance with the devil tonight of: As deep as the depths of hell

    Succes

    Ik weet niet of je nog een cover nodig hebt, maar anders wil ik best iets voor je proberen (:


    Credendo Vides

    Ik heb er nog een nodig;):)

    Oké, dan zal ik kijken of ik de komende dagen er eentje voor je kan maken.


    Credendo Vides

    Ik kan helaas geen covers maken, sorry..
    Maar hopelijk zijn er andere mensen die je een mooie cover kunnen maken (:


    Inspiration can hit you any time

    Maakt het trouwens ook nog uit of het een horizontale of een verticale cover moet zijn ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Maakt het trouwens ook nog uit of het een horizontale of een verticale cover moet zijn ?



    Dat maakt niet uit

    Ik heb wat voor je geprobeerd:



    Groter



    Groter

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 22:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hier mijn poging, ben alleen nog niet echt zeker over de plek van de tekst...

    Hoor graag wat je ervan vind (:



    Grotere versie

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 23:26 ]


    Credendo Vides