• Gewoon een vraagje: Wat vinden jullie van de "nieuwe" Miley?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:22 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit moet bij het subforum Muziek en er is al een topic over. c:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind de 'oude' Miley leuker, om eerlijk te zijn. Haar nieuwe style staat me niet echt aan. Maar het liedje is opzich wel oke. (:


    They were never in fact homeless

    Filettino schreef:
    Dit moet bij het subforum Muziek en er is al een topic over. c:

    Echt? Ow sorry niet gezien :3

    HarriesTwins schreef:
    Ik vind de 'oude' Miley leuker, om eerlijk te zijn. Haar nieuwe style staat me niet echt aan. Maar het liedje is opzich wel oke. (:

    Ik was eerst vet jaloers op haar haar...zo langgg haha en het liedje is wel grappig alleen die clip....


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    persoonlijk vind ik niets " nieuws" aan miley, Disney liet haar gewoon niet haar eigen zijn en tja het liedje is wel catchy maar ik vind die clip echt verschrikkelijk. mijn mening over de " nieuwe" miley laat ik voor m'n eigen want het is niet bepaald positief.


    white lips pale face i hate the whole human race

    Lizor schreef:
    (...)
    Ik was eerst vet jaloers op haar haar...zo langgg haha en het liedje is wel grappig alleen die clip....


    Here you go. En dat kan iedereen gebeuren, mij ook al wel 'ns, hoor. c:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:25 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eng :Y)
    En met dat kapsel laat ze mij denken aan Justin Bierber op een of andere manier xD
    Maar


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bah. Ik hou sowieso al niet van mainstream artiesten, maar ik vind dat Miley echt te ver gaat.
    Veranderen doen we allemaal maar ik vind dat ze er echt te veel aan doet om van het Disney imago af te komen.
    Het is toch nog steeds iemand waar kleine kinderen tegen op kijken, geen goed voorbeeld dus.


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”

    Je wilt niet weten wat ik van haar denk. Ik zou me vast alleen maar onpopulair maken als ik mijn mening hier zou zeggen. Ik moet eerlijk toegeven dat al die parodieën wel mijn mening uiten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben helemaal niet van de disney sterren of popmuziek in het algemeen, maar dit vind ik dan eigenlijk nog best gaaf :Y). Ik weet dat er heel veel haat op dit nummer is, vooral de clip, maar ik vind 't wel aardig. Tuurlijk is het wat bloter en uitbundiger dan we van Miley gewend zijn, maar ja, zo gaat dat in de muziekwereld.


    i put the fun in funeral

    She literally can't stop. Ze is in één vingerknip van imago veranderd. Eerst vond ik haar nog wel een beetje normaal en leuk. Maar nu is ze veranderd in een barbie zoenende, twerkende stereotype die erbij wilt horen. No, just stop.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Zoals vaak gezegd wordt hier op Q:
    'Sorry, this is not my cup of tea'


    Queer zijn is gewoon alles

    Blanke meisjes en twerken gaat niet samen, ik vind dat haar kapsel haar wel enorm goed staat. Haar gezicht komt er mooi in uit, verder vind ik het liedje wel oké, niet heel bijzonder. Niet veel bijzonders aan, om heel eerlijk te zijn. Ik heb ze erger gezien.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Tja, ze maakt het me moeilijk om haar geen 'goedkope slet' te noemen. Ze doet maar, de parodieën op deze clip vermaken me genoeg.


    Take me to wonderland

    Ik ben nooit echt Miley fan geweest, maar ik vond haar wel altijd erg mooi, toen ze nog dat lange haar had, en ik luisterde wel naar wat liedjes van haar.
    Ik vind dit nummer echt geweldig en de clip... tja, het is niet helemaal mijn ding, maar ik vind hem wel iets hebben. Sommige scenes erin vind ik echt niets maar er zijn andere delen die ik echt wel goed vind, anders gezegd.


    effort never betrays you

    Het kapsel staat haar erg goed, vind ik. Verder houd ik wijs mijn mond. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.