• Ik ga komend school jaar vlak voor de herfstvakantie een week met school naar Barcalona en ik ben al begonnen met checklijstjes -you can never be too early- en ik vroeg me dus af of iemand nog iets zag dat ik miste?='D

    Insuline
    Batterijen voor de pomp
    Naald setjes
    Doorzichtige pleisters
    Leukoplast remover
    Emlazalf
    Ijsblokjeszakjes
    Dextro
    prikapparaat
    naaldjes voor prikpen
    stripjes voor prikpen
    batterijen voor prikapparaat
    Spuiten
    (vakantiepomp)
    Euthirox
    De pil
    Magnesium
    paracetamol


    Bh’s
    Onderbroeken
    Sokken
    Shirtjes
    Topjes
    Jurkjes
    Shortjes
    Rokken
    Broeken
    Galaxy legging
    Schoenen -> ballerina’s, gympen, slippers.
    Riem
    Zonnebril
    Vest
    Pyjamma
    Bikini
    Jas

    Parfum
    Deo
    Scheermesje
    Epileertang
    Mascara
    Lippenstift
    Nagelak
    Nagellakremover
    Borstel
    Droogshampoo
    Shampoo
    Handdoeken (navraag doen bij leraren)
    Tandpasta
    Tandenborstel
    Make-up reiniger
    Wattenschijfjes
    wattenbollen
    Sierraden -> kettingen, ringen, oorbellen, armbanden.
    Nagelknipper
    Haardroger
    haarband
    bodylotion
    handreiniginggel
    Haarklemmen
    helastiekjes
    haarspelden
    Zonnebrand crème
    Aftersun
    Wattenstaafjes
    handspiegel
    washandjes

    Mobiel
    oplader
    koptelefoon
    oortjes
    boek(en)?
    Uno kaartspel

    Fleece deken
    kussen
    Flessen met water
    Bidons
    (rugzak?)
    koeltasje

    Eten
    Drinken
    geld
    pinpas

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:36 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ailurophilia schreef:
    En waarom die epileertang als ik vragen mag?


    Dat neemt geen plek in, dus waarom niet? Je weet waarvoor zo'n ding is.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    een week.


    Pffh bedenk van de voren een beetje wat je wil aandoen - 2 bh, 8 onderbroeken, 1 lange broek, 1 of 2 korte broeken en dan óf een rok of de legging.
    Parfum - zou ik niet doen.
    Epileertang - is ook overbodig en heb je waarschijnlijk ook geen tijd voor.
    Nagelak - of je moet het heel leuk vinden maar je hebt er waarschijnlijk geen tijd voor.
    Nagellakremover
    Handdoeken - één grote handdoek en één kleine is het fijnste
    Wattenschijfjes óf
    wattenbollen
    Sierraden -> kettingen, ringen, oorbellen, armbanden. - Beste van alles één, die dingen raak je namelijk ook makkelijk kwijt
    Nagelknipper - Zo snel groeien je nagel niet, gewoon van te voren een keer knippen.
    Haardroger - Zitten jullie in een hotel/hostel? Dan is er normaal gesproken wel een, neem hem niet mee of spreek met vriendinnen af dat je samen doen. Stopcontacten zullen er ook niet in overvloed zijn.
    bodylotion - Vind ik zelf overbodig, misschien als je hele droge huid hebt.
    boek(en) - Beter gewoon één boek
    Fleece deken - Neemt SUPER veel ruimte in beslag, zou ik niet doen.
    kussen - Zelfde als met deken, en ik neem aan dat jullie niet in een tent slapen.
    Flessen met water - Whut?
    Koeltasje - Hoe wil je dat ding meekrijgen?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:18 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat neemt geen plek in, dus waarom niet? Je weet waarvoor zo'n ding is.x)


    Nee, boy here:)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Inderdaad, een vriend van mij is diabeet en je kunt volgens hem echt niet zonder die spullen.

    Koeltasje?handreiniginggel?


    Koeltasje kan je invouwen dus ja, neemt ook geen plek in en handreiniginggel gebruik ik om mijn handen in barcelona schoon te maken wanneer ik mijn bloedsuiker moet meten maar geen water ter beschikking heb.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Oh, oke. Dat wist ik niet. Maar goed. Alsnog zou ik geen deken meenemen. (Maar dat ben ik)


    Dat zal ik me nog even bedenken, maar als het past gaat het mee.='D

    Juniper schreef:
    Ga je op vakantie uitgebreid je nagels lakken en later het er af halen? En je wenkbrauwen epileren?
    Anyway, zelf weten. Ik zie niks om er bij te doen, persoonlijk zou ik van alles schrappen. Veel te bang dat ik dingen verlies.


    Misschien wel.x)


    Vanillivi schreef:
    Ik zag dit op je lijst staan:

    Shirtjes
    Topjes
    Jurkjes
    Shortjes
    Rokken
    Broeken

    En dat is best veel. Vooral voor maar één simpele week. Het is Barcelona, zoals je al zei. Dus de temperatuur is warm, neem ik aan. Aan lange broeken zou ik dan niet veel menen (1? Maximaal 2, zou ik zelf doen) Dan jurkjes en rokken; om plaats in je koffer te besparen (die je dan later weer kan gebruiken voor dingen die je in Barcelona zelf koopt) zou ik jurkjes OF rokjes doen, maar niet allebei. Hetzelfde geldt voor shirtjes en topjes. Ik zou (gezien het feit dat Barcelona warm is) maar één (maximaal 2) shirtjes meenemen met lange mouwen, voor de rest alleen hemdjes en shirtjes met korte mouwen.

    Maar dit is puur wat ik zou doen, want het is je eigen keuze. Maar ik zelf neem eigenlijk bijzonder weinig mee op vakantie, zeker aan kleren.


    Ik ben ook niet van plan om twintig shirtjes en dertig topjes en alles mee te nemen, ik heb maar een degelijk rokje en drie shortjes.=')

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    handreinigingsgel lijkt me ook overbodig tenzij je het specifiek voor iets nodig zou hebben, maar als het egwoon dient om af en toe je handen eens mee schoon te maken, zou ik het thuis laten.
    Droogshampoo zou ik ook niet meenemen, maar ach, ik ben een jongen, dus misschien is het iets dat meisjes wel altijd meenemen.
    Voor een week zou ik een epileertang ook niet meenemen.
    Koeltasje kan je ook zonder. :')


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    handreinigingsgel lijkt me ook overbodig tenzij je het specifiek voor iets nodig zou hebben, maar als het egwoon dient om af en toe je handen eens mee schoon te maken, zou ik het thuis laten.
    Droogshampoo zou ik ook niet meenemen, maar ach, ik ben een jongen, dus misschien is het iets dat meisjes wel altijd meenemen.
    Voor een week zou ik een epileertang ook niet meenemen.
    Koeltasje kan je ook zonder. :')


    Dat zijn JUIST dingen die je mee moet nemen. Als je door de stad loopt is het super handig om zo'n gel in je handtas te hebben, en als je te moe bent of geen tijd om je haren te wassen kun je er gauw wat droogshampoo inpleuren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat neemt geen plek in, dus waarom niet? Je weet waarvoor zo'n ding is.x)


    Ja dat weet ik. Maar je kan toch best vooraf dat zaakje regelen zodat je dat ding niet mee hoeft te nemen?


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    (...)

    Pffh bedenk van de voren een beetje wat je wil aandoen - 2 bh, 8 onderbroeken, 1 lange broek, 1 of 2 korte broeken en dan óf een rok of de legging.
    Parfum - zou ik niet doen.
    Epileertang - is ook overbodig en heb je waarschijnlijk ook geen tijd voor.
    Nagelak - of je moet het heel leuk vinden maar je hebt er waarschijnlijk geen tijd voor.
    Nagellakremover
    Handdoeken - één grote handdoek en één kleine is het fijnste
    Wattenschijfjes óf
    wattenbollen
    Sierraden -> kettingen, ringen, oorbellen, armbanden. - Beste van alles één, die dingen raak je namelijk ook makkelijk kwijt
    Nagelknipper - Zo snel groeien je nagel niet, gewoon van te voren een keer knippen.
    Haardroger - Zitten jullie in een hotel/hostel? Dan is er normaal gesproken wel een, neem hem niet mee of spreek met vriendinnen af dat je samen doen. Stopcontacten zullen er ook niet in overvloed zijn.
    bodylotion - Vind ik zelf overbodig, misschien als je hele droge huid hebt.
    boek(en) - Beter gewoon één boek
    Fleece deken - Neemt SUPER veel ruimte in beslag, zou ik niet doen.
    kussen - Zelfde als met deken, en ik neem aan dat jullie niet in een tent slapen.
    Flessen met water - Whut?
    Koeltasje - Hoe wil je dat ding meekrijgen?


    Twee bh's? Je zweet daar super veel en ik kan niet fatsoenlijk wassen en ik wil toch echt wel een beetje schoon zijn.D=
    Parfum doe ik elke dag op, sierraden eh...that's my thing alright?='D Elke outfit andere sierraden.=')
    en wel een kussen moet ik meenemen want anders kan ik niet lekker slapen, koeltasje is gewoon opvouwbaar.


    You were born original, don't die as a copy.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Nee, boy here:)


    Je wenkbrauwen in model maken door haren eruit te trekken.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Dat zijn JUIST dingen die je mee moet nemen. Als je door de stad loopt is het super handig om zo'n gel in je handtas te hebben, en als je te moe bent of geen tijd om je haren te wassen kun je er gauw wat droogshampoo inpleuren.

    Ik kan perfect op vakantie zonder die twee dingen, dus voor mij zouden ze onnodig zijn. :'D


    Take me to wonderland

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik. Maar je kan toch best vooraf dat zaakje regelen zodat je dat ding niet mee hoeft te nemen?


    Kan.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Damn ._.


    -

    SPECS schreef:
    (...)

    Twee bh's? Je zweet daar super veel en ik kan niet fatsoenlijk wassen en ik wil toch echt wel een beetje schoon zijn.D=
    Parfum doe ik elke dag op, sierraden eh...that's my thing alright?='D Elke outfit andere sierraden.=')
    en wel een kussen moet ik meenemen want anders kan ik niet lekker slapen, koeltasje is gewoon opvouwbaar.


    Ik weet niet wat jij doet maar zolang ik niet sport zijn mijn borsten gewoon droog - ik doe zelf ongeveer 3 dagen met BH dus ja; 2 a 3 should be plenty :Y)
    En kussen neem écht écht facking veel ruimte in beslag, geloof me als je aan het eind van zo'n dag in bed ligt val je als een blok inslaap.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Das veel. :c
    En meestal pak ik ook altijd alles last minut in. De laatste keer had ik enkele uren gepakt voor ik moest vertrekken haha. Het enige nadeel natuurlijk is dat je dan veel vergeet.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik vind totaal niet dat je lijst te groot is, als je weg gaat ( vooral zonder je ouders ) is het fijn om alles gewoon bij je te hebben. Natuurlijk, er zijn altijd wel dingen die je niet gebruikt maar toch, je zou het maar net nodig hebben.
    Btw, neem idd vooral een dekentje mee of iets warms! Ik heb zelf ook suikerziekte, dus ik heb het extra koud. Vorig jaar ging ik met de klas naar Rome, en de bus was echt verschrikkelijk koud gewoon. Iedereen zei het, maar ik had er extra last van.
    Misschien ook maandverband, tampons mee? Misschien wordt jij het niet, maar een vriendin wel ofzo.


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”