• Ik ga komend school jaar vlak voor de herfstvakantie een week met school naar Barcalona en ik ben al begonnen met checklijstjes -you can never be too early- en ik vroeg me dus af of iemand nog iets zag dat ik miste?='D

    Insuline
    Batterijen voor de pomp
    Naald setjes
    Doorzichtige pleisters
    Leukoplast remover
    Emlazalf
    Ijsblokjeszakjes
    Dextro
    prikapparaat
    naaldjes voor prikpen
    stripjes voor prikpen
    batterijen voor prikapparaat
    Spuiten
    (vakantiepomp)
    Euthirox
    De pil
    Magnesium
    paracetamol


    Bh’s
    Onderbroeken
    Sokken
    Shirtjes
    Topjes
    Jurkjes
    Shortjes
    Rokken
    Broeken
    Galaxy legging
    Schoenen -> ballerina’s, gympen, slippers.
    Riem
    Zonnebril
    Vest
    Pyjamma
    Bikini
    Jas

    Parfum
    Deo
    Scheermesje
    Epileertang
    Mascara
    Lippenstift
    Nagelak
    Nagellakremover
    Borstel
    Droogshampoo
    Shampoo
    Handdoeken (navraag doen bij leraren)
    Tandpasta
    Tandenborstel
    Make-up reiniger
    Wattenschijfjes
    wattenbollen
    Sierraden -> kettingen, ringen, oorbellen, armbanden.
    Nagelknipper
    Haardroger
    haarband
    bodylotion
    handreiniginggel
    Haarklemmen
    helastiekjes
    haarspelden
    Zonnebrand crème
    Aftersun
    Wattenstaafjes
    handspiegel
    washandjes

    Mobiel
    oplader
    koptelefoon
    oortjes
    boek(en)?
    Uno kaartspel

    Fleece deken
    kussen
    Flessen met water
    Bidons
    (rugzak?)
    koeltasje

    Eten
    Drinken
    geld
    pinpas

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:36 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Whut. En dan neem je zoveel mee? D:


    Ik hou er gewoon niet van om iets niet bij me te hebben wat ik nodig zou kunnen hebben.
    Maar wat zou jij schrappen dan?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik hou er gewoon niet van om iets niet bij me te hebben wat ik nodig zou kunnen hebben.
    Maar wat zou jij schrappen dan?


    Het lijkt mij, dat als je zonnebrand goed gebruikt, je geen aftersun nodig hebt.
    Een spiegeltje heb je naar mijn weten ook niet nodig, omdat in een badkamer wel een spiegel hangt en je het schermpje van je mobiel (als 'ie donker is) ook als spiegel kan gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Het lijkt mij, dat als je zonnebrand goed gebruikt, je geen aftersun nodig hebt.
    Een spiegeltje heb je naar mijn weten ook niet nodig, omdat in een badkamer wel een spiegel hangt en je het schermpje van je mobiel (als 'ie donker is) ook als spiegel kan gebruiken.


    Ik had een spiegel alleen erop gezet omdat iemand hier dat zei, maar goed daar heb je gelijk in -ik bedenk me dat ik een klein handspiegeltje heb, neem ik die mee.x)- maar aftersun neem ik wel mee.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vroeg me eigenlijk af waarom je een deken meeneemt?


    comfort in c h a o s

    En al die ehbo shizzle hoeft ook niet mee. Als, waar je ook heengaat, goed georganiseerd is, hebben ze zelf wel ehbo shizzle.


    26 - 02 - '16

    Reid schreef:
    Ik vroeg me eigenlijk af waarom je een deken meeneemt?


    Mijn klasgenoten die dit jaar zijn geweest zeiden dat dat handig was omdat het koud is in de bus en we rijden in de nacht en dan wil ik slapen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ailurophilia schreef:
    En al die ehbo shizzle hoeft ook niet mee. Als, waar je ook heengaat, goed georganiseerd is, hebben ze zelf wel ehbo shizzle.


    ehbo shizzle? Als je dat bovenste bedoelt: Ik ben diabeet, dat heb ik nodig.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn klasgenoten die dit jaar zijn geweest zeiden dat dat handig was omdat het koud is in de bus en we rijden in de nacht en dan wil ik slapen.


    Neem dan een warme trui mee (;
    Die kan je ook over je heen leggen als een deken en dat neemt minder ruimte in.


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    (...)

    ehbo shizzle? Als je dat bovenste bedoelt: Ik ben diabeet, dat heb ik nodig.


    Pleisters bedoel ik en dat soort dingen.


    26 - 02 - '16

    En waarom die epileertang als ik vragen mag?


    26 - 02 - '16

    Ik zag dit op je lijst staan:

    Shirtjes
    Topjes
    Jurkjes
    Shortjes
    Rokken
    Broeken

    En dat is best veel. Vooral voor maar één simpele week. Het is Barcelona, zoals je al zei. Dus de temperatuur is warm, neem ik aan. Aan lange broeken zou ik dan niet veel menen (1? Maximaal 2, zou ik zelf doen) Dan jurkjes en rokken; om plaats in je koffer te besparen (die je dan later weer kan gebruiken voor dingen die je in Barcelona zelf koopt) zou ik jurkjes OF rokjes doen, maar niet allebei. Hetzelfde geldt voor shirtjes en topjes. Ik zou (gezien het feit dat Barcelona warm is) maar één (maximaal 2) shirtjes meenemen met lange mouwen, voor de rest alleen hemdjes en shirtjes met korte mouwen.

    Maar dit is puur wat ik zou doen, want het is je eigen keuze. Maar ik zelf neem eigenlijk bijzonder weinig mee op vakantie, zeker aan kleren.


    Chaos is a ladder.

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Pleisters bedoel ik en dat soort dingen.


    Als je 'doorzichtige pleisters' bedoelt dat zijn speciale pleisters waarmee ik mijn naald vastplak

    Ailurophilia schreef:
    (...)

    Neem dan een warme trui mee (;
    Die kan je ook over je heen leggen als een deken en dat neemt minder ruimte in.


    Ik heb geen truien, no joke.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ga je op vakantie uitgebreid je nagels lakken en later het er af halen? En je wenkbrauwen epileren?
    Anyway, zelf weten. Ik zie niks om er bij te doen, persoonlijk zou ik van alles schrappen. Veel te bang dat ik dingen verlies.


    You are beautiful, you are love.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik heb geen truien, no joke.=p


    Oh, oke. Dat wist ik niet. Maar goed. Alsnog zou ik geen deken meenemen. (Maar dat ben ik)


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    (...)

    ehbo shizzle? Als je dat bovenste bedoelt: Ik ben diabeet, dat heb ik nodig.


    Inderdaad, een vriend van mij is diabeet en je kunt volgens hem echt niet zonder die spullen.

    Koeltasje?handreiniginggel?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!