• Hallo allemaal!
    Voor mijn story heb ik een goede titel nodig, maar ik kan zelf niet echt kiezen. Dus lieve mensjes, ik ga jullie om hulp roepen. Wat vinden jullie?

    Het verhaal

    Het verhaal gaat over een jongen, Ethan, die met een mysterieus verleden per ongeluk bij een geheim genootschap, de Kahima, terecht komt. Hier word hij getraind en opgeleid tot vechter. Al gauw blijkt Ethan bijzonder goed te zijn in de vechtkunst en binnen twee jaar word hij een volleerd strijder. De Kahima blijkt een genootschap dat op jacht gaat naar gevaarlijke mensen met een slecht verleden die op de vlucht zijn voor hun vonnis. Zijn dagelijkse leven bestaat uit het opsporen van deze mensen. Een jaar later word Ethan een Zwarte Krijger. Hiervan is er maar maximaal 1 per vesting, hij heeft een van de hoogste posities behaald. Op een dag krijgt hij de opdracht om het laatste lid van de Valsgarde, een afschuwelijke groep moordenaars uit de Noordelijke Landen, te vinden en mee te brengen voor zijn veroordeling. Deze opdracht veranderd zijn complete bestaan en sleurt hem mee in de diepte van zinderende avonturen en bijzondere vriendschappen.

    © Copyright by ThunderWolf, all rights reserved


    Alles is vertaald uit het Latijns, even dat jullie het weten. Welke vinden jullie het beste?

    Iusiurandum Sanguine
    Maledicto Mortis
    Incaendium Morte
    Dæmonium Amicitiae
    Een andere naam die ik bij dit verhaal vind passen (kan in een pb of reactie worden gemeld, alles is welkom!)

    Heel erg bedankt!
    Xxxx ThunderWolf



    Update, hier even de betekenissen van de namen! (H)
    Iusiurandum Sanguine - Wildvuur bij nachtval
    Maledicto Mortis - Doodsvloek
    Incaendium Morte - Eed van bloed
    Dæmonium Amicitiae - Oneindige vriendschap

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 18:33 ]


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    Doe gewoon:

    De Kahima


    En anders... geen flauw idee wat alle titels betekenen maar Incaendium Morte heeft wel wat. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb geen idee wat die titels betekenen, du ik weet ook niet of ze erbij passen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik denk dat ik voor 'Incaendium Morte' ga, ik heb je "manuscript" gelezen en ik denk dat het er wel goed bij past! (H)

    Via Google translate ben ik er achter gekomen dat 'Kahima' Cebuano (nooit van die taal gehoord, maar goed...) is voor magisch en dus zou ik dat gewoon opnieuw vertalen in 1 of andere rare taal. In het Kmer is dat Vetomon. In je samenvatting staat duidelijk dat de jongen, Ethon, een vechter is. The Vetomon fight ofzo iets? (;

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it