• VEEN • In Veen is maandagavond op spectaculaire wijze een winkeldief ingerekend. De winkeldief van Poolse afkomst was al een tijdje in beeld bij Koopcentrum Duijzer en maandagavond werd de man op heterdaad betrapt. De dief ging er vervolgens lopend vandoor achterna gezeten door winkelpersoneel en klanten. De dief belande vervolgens in een nabij gelegen sloot vanwaaruit hij met modder naar de toegestroomde omstanders begon te gooien. Diezelfde omstanders belette hem vervolgens dat hij uit de sloot kon klimmen. De politie die enige tijd later arriveerde kon de man vervolgens inrekenen. Hem wordt winkeldiefstal en geweld tegen meerdere personen ten laste gelegd.


    Ik weet niet wat zijn reden was om te stelen, ook al praat ik stelen en dan proberen te vluchten écht niet goed, vind ik alle heisa eromheen dus ook niet kunnen. Ik vind het dus erg hoe één Pool of meerdere zorgen dat het hele volk gediscrimeerd worden. Rond 1.14 komt er een man die ook nog eens een klapje wou geven. Dan zit ik te denken van : die man ik toch door de politie gepakt? Hoe erg kan je zinken om al die dingens te doen. Ik snap dat sommige van die mensen illegaal zijn en niks betalen en Nederlanders mogen voor de kosten ervan betalen. Het is een heel oneerlijk systeem, maar moeten al die negativiteit nu echt bijkomen?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 3:59 ]


    -

    Lol. Wat is daar zo ''Spectaculair'' aan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Lol. Wat is daar zo ''Spectaculair'' aan?


    Alle aandacht misschien?


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Alle aandacht misschien?
    Ik krijg ook veel aandacht en mensen zeggen nooit dat ik spectaculair ben :] Ze zeggen we mooi maar nooit spectaculair.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Ik krijg ook veel aandacht en mensen zeggen nooit dat ik spectaculair ben :] Ze zeggen we mooi maar nooit spectaculair.


    Hahahha. Hopelijk was het titel op YT sarcastisch bedoelt.


    -

    Faisean schreef:
    (...)Ik krijg ook veel aandacht en mensen zeggen nooit dat ik spectaculair ben :] Ze zeggen we mooi maar nooit spectaculair.
    omfg HAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Het is 'spectaculair' omdat hij met modder gooit en in een sloot beland. Of hebben jullie soms ooit al eens dief geweten dat met modder aan 't gooien is om de mensen op afstand te houden? :')


    Rise and rise again until lambs become lions

    Wat een mongool.
    En lol, op het einde "Hans da hadde ge goed gedaan.", typisch. :')

    Hahaha geweldig :')


    i put the fun in funeral

    Ik weet waarom het spectaculair is. Het is spectaculair hilarisch!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen