• Ik wist niet precies waar ik dit topic moest zetten.
    Geen haat hier.

    Ik ben 3 dagen aan deze video bezig geweest en ik weet dat er een paar foutjes inzitten, maar...
    Wat vinden jullie ervan?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waarom zou het alleen voor directioners mogen zijn? Foei, geen mensen buiten sluiten!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:02 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het een beetje een rare video als ik eerlijk ben, en door erbij te zetten dat het enkel voor 1D fans is, krijg je net die 'haat'.


    comfort in c h a o s

    Aeternum schreef:
    (...)

    Omdat ik geen haat wil. Waarom zouden Directionaters/haters überhaupt naar dit topic komen?


    Oh lol, hebben ze ook al een naam voor haters? Best wel triest.

    Omdat ik graag naar lyrics filmpjes kijk, helaas dat je de muziek erbij geen echte muziek noemt. Ik vind het knap gedaan omdat ik het zelf voor geen meter kan x]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aeternum schreef:
    (...)

    Omdat ik geen haat wil. Waarom zouden Directionaters/haters überhaupt naar dit topic komen?

    Om misschien hun mening en tips te geven voor je video en niet voor de muziek (:


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Om misschien hun mening en tips te geven voor je video en niet voor de muziek (:


    Daar heb je een punt, maar dan nog. Haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aeternum schreef:
    (...)

    Daar heb je een punt, maar dan nog. Haha.

    Dan nog zou het aardiger zijn geweest om er gewoon een soort waarschuwing bij te hebben gezet dat het 1D is in plaats van alle niet-directioners buiten te sluiten. Dat ik geen directioner ben betekent niet dat ik op elk 1D-topic haatreacties gaan plaatsen. Ik heb een leven, you know.


    From these ashes, I will rise

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Dan nog zou het aardiger zijn geweest om er gewoon een soort waarschuwing bij te hebben gezet dat het 1D is in plaats van alle niet-directioners buiten te sluiten. Dat ik geen directioner ben betekent niet dat ik op elk 1D-topic haatreacties gaan plaatsen. Ik heb een leven, you know.


    Weet ik, maar van wat ik gezien heb zijn er écht Directionators die zoiets doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet niet maar het zijn toch gewoon de jongens die het zingen en niet de personages die ze spelen in de clip? Het ziet er wel leuk uit trouwens.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind hem leuk gedaan :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Emrys schreef:
    Ik weet niet maar het zijn toch gewoon de jongens die het zingen en niet de personages die ze spelen in de clip? Het ziet er wel leuk uit trouwens.


    vind ik ook, en misschien aan het begin waar je zegt welk liedje het is zou ik Titel en Artist weg laten, maar verder wel heel leuk ^^


    ©1998

    Appa schreef:
    (...)

    Oh lol, hebben ze ook al een naam voor haters? Best wel triest.

    Omdat ik graag naar lyrics filmpjes kijk, helaas dat je de muziek erbij geen echte muziek noemt. Ik vind het knap gedaan omdat ik het zelf voor geen meter kan x]


    Die naam voor "haters" was er allang maar werd eerst gebruikt (volgens mij) voor fans die geen echte fans zijn.

    @Aeternum

    Ik ga hem kijken!


    Physics is awesome

    Emrys schreef:
    Ik weet niet maar het zijn toch gewoon de jongens die het zingen en niet de personages die ze spelen in de clip? Het ziet er wel leuk uit trouwens.


    Weet ik, maar ik vind het leuk om het zo te doen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De 'auch' part is wel door Haz gezongen, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    De 'auch' part is wel door Haz gezongen, hahaha.


    I don't even care, ik ben 3 dagen bezig geweest en ik vind het wel goed zo...


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.