• Het is bijna 3 uur, het heeft mij ongeloofelijk veel koffie gekost; Maar ik kan nu eindelijk zeggen dat ik alle Harry Potter films heb gezien. Nu de boeken nog:Y)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 3:01 ]


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Je had ze nog niet allemaal gezien?
    eeeeeeeeeEEEEEHh? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    hahahha proficiat! Ik vind de boeken beter dus ik zou zeggen dat je iets hebt om naar uit te kijken!

    Wat vond je er trouwens van?


    effort never betrays you

    Nu pas? En de boeken nog niet?:8

    Maar toch ptoficiat


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd! Haha.
    Wanneer ben je begonnen?

    Ik had laatst ook een HP-marathon gehouden, deed er twee dagen over though. :'D

    Ik ga die films ook weer eens kijken. De boeken zijn wel véél beter. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Donner schreef:
    Ik ga die films ook weer eens kijken. De boeken zijn wel véél beter. ;3


    •*• Lululu •*•

    Martenvilijn schreef:
    Nu pas? En de boeken nog niet?:8

    Maar toch ptoficiat

    Ik heb om mijn achtste 6 boeken gelezen, maar daarna vergeten bij te kopen. Ik ga vanaf volgende week beginnen met de Engelse hehe c:

    Hardy schreef:
    hahahha proficiat! Ik vind de boeken beter dus ik zou zeggen dat je iets hebt om naar uit te kijken!

    Wat vond je er trouwens van?

    Ik vond het echt enorm tof, ik heb vroeger enkel de Nederlands ingesproken versies gezien en mocht nooit verder kijken dan deel 3, dus het was even een nostalgie moment ha c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik moet ook echt een Harry Potter marathon houden, ik ben toch alleen thuis :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dan is dat gat in je opvoeding ook weer opgevuld. Al zijn de boeken inderdaad nog beter zoals veel mensen zeggen, dus je hebt nog wel wat te doen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dan is dat gat in je opvoeding ook weer opgevuld. Al zijn de boeken inderdaad nog beter zoals veel mensen zeggen, dus je hebt nog wel wat te doen. :'D

    Vind jij James ook zo awesome?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Congratulations! NOW READ.


    Tijd voor koffie.

    JamesPotter schreef:
    Vind jij James ook zo awesome?

    Hij is zo aantrekkelijk D:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Schande dat je ze niet eerder gezien / gelezen hebt xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.