• -

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 14:36 ]


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Ribery schreef:
    (...)
    Hoezo? Moet je je meteen maar aan iemand vastleggen zodra je met diegene zoent?

    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik vind niet dat je met 'iedereen' kan zoenen voor de lol o.i.d. Ik ben nogal ouderwets op dat gebied. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik vind niet dat je met 'iedereen' kan zoenen voor de lol o.i.d. Ik ben nogal ouderwets op dat gebied. :W

    Achso. Ja, ik snap je punt wel, maar ik denk dat ik daar gewoon anders naar leef, hehe. Ieder z'n visie er op. :Y)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Achso. Ja, ik snap je punt wel, maar ik denk dat ik daar gewoon anders naar leef, hehe. Ieder z'n visie er op. :Y)

    Haha, true that. Ik heb er ook geen problemen mee verder en natuurlijk mag het wel eens gebeuren, maar ik vind het altijd zo lullig als de ander serieuze gedachten bij had, haha. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Haha, true that. Ik heb er ook geen problemen mee verder en natuurlijk mag het wel eens gebeuren, maar ik vind het altijd zo lullig als de ander serieuze gedachten bij had, haha. :'D

    Nou, ik heb er wel een keer mijn kop mee gestoten, hoor. Ik heb ongeveer een jaartje geleden eens een vriend uit onze vriendengroep (een vrij verlegen jongen) een beetje uit zijn schulp proberen te laten kruipen. Daar ging wat tijd over heen, maar uiteindelijk lukte het en hebben we op een avond gezoend, terwijl ik er verder niets romantisch mee bedoelde. Dat heeft hem uiteindelijk behoorlijk gekwetst, en daar heb ik dus wel spijt van. D: Op dat soort momenten denk ik wel eens dat ik er misschien ook beter aan doe een beetje meer te leven zoals jij aangeeft, maar ja.. vervolgens ontmoet ik weer iemand met uitgaan en begint het weer rustig opnieuw. :')

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:29 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Nou, ik heb er wel een keer mijn kop mee gestoten, hoor. Ik heb ongeveer een jaartje geleden eens een vriend uit onze vriendengroep (een vrij verlegen jongen) een beetje uit zijn schulp proberen te laten kruipen. Daar ging wat tijd over heen, maar uiteindelijk lukte het en hebben we op een avond gezoend, terwijl ik er verder niets romantisch mee bedoelde. Dat heeft hem uiteindelijk behoorlijk gekwetst, en daar heb ik dus wel spijt van. D: Op dat soort momenten denk ik wel eens dat ik er misschien ook beter aan doe een beetje meer te leven zoals jij aangeeft, maar ja.. vervolgens ontmoet ik weer iemand met uitgaan en begint het weer rustig opnieuw. :')

    Maar dat is ook wat anders, omdat het een vriend van je is. Dan is het ergens wel logisch, dat hij zulke gedachten er bij had. Bij het uitgaan snap ik je volledig :Y). Maar het is gewoon... als je die persoon al kent, op wat voor manier dan ook (collega, vriend, weet ik veel) dan ontwikkel je denk ik ook sneller gevoelens dan wanneer je de persoon niet kent, snap je? In ieder geval, dat denk ik, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ik vind niet dat je met 'iedereen' kan zoenen voor de lol o.i.d. Ik ben nogal ouderwets op dat gebied. :W


    Het is ook nogal lullig na die middag, maar ik zoen niet iedereen. Het is de tweede jongen die ik ooit gezoend heb. Het is dat ik me een beetje mee heb laten slepen in het moment.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Toen ik 16 was had ik een relatie met een gast die 11 jaar ouder was. Is altijd prima gegaan. Jammer alleen dat hij toch nog te 'kinderlijk' was. ^^
    Maak je dus geen zorgen over het leeftijdsverschil, zo veel is het echt niet. Ik was het heel gauw glad vergeten, en ik was meestal de volwassene in de relatie.


    Bad decisions make good stories.

    Cloelia schreef:
    Je hebt pas een relatie als je het daar samen over hebt gehad. Als jij je er niet goed bij voelt om een relatie met een zoveel oudere jongen te hebben, dan moet je dat zeker niet doen. Het is een groot leeftijdsverschil, vooral omdat jij nog maar jong bent en hij waarschijnlijk al in een andere fase van zijn leven zit. Het beste kun je tegen hem zeggen dat je het erg leuk vond, maar er niet mee verder wilt gaan (als dat inderdaad is wat je wilt). Geniet van jong zijn nu dat nog kan, en mijn advies is dan ook om dat lekker met leeftijdsgenoten te doen. (:

    Dit.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je moet jezelf afvragen, wil ik vaker dit soort dingen met hem doen? Wil ik hem vaker knuffelen, lieve berichtjes sturen, en misschien wel meer? Raak ik juist bang van het leeftijdsverschil of vind ik hem niet leuk?


    SLOAN.

    Ik ben sowieso heel erg tegen een leeftijdverschil van meer dan vijf jaar bij jongeren, maar dat is mijn mening.
    Ik heb het meegemaakt tussen twee vrienden van me en ik was dolblij toen het meisje me vertelde dat ze het had uitgemaakt. Je hebt al gauw dat de één andere dingen wil dan de ander, bijvoorbeeld seks.

    Maar het is jouw keuze.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    iHeartNouis schreef:
    (...)

    Het is ook nogal lullig na die middag, maar ik zoen niet iedereen. Het is de tweede jongen die ik ooit gezoend heb. Het is dat ik me een beetje mee heb laten slepen in het moment.

    Daarom had ik het ook tussen aanhalingstekens gezet.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 12:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''