• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) :Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) :Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek



    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - AlleenWishingZiallen WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:49 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Maberu schreef:
    Zou ik de rol van Liam mogen?


    Natuurlijk mag jij die rol !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Wie moet nog zijn rol invullen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mouek .. En Maberu.. nou ja als Maberu nog wil mee doen want ze heeft nog niet gereageerd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik denk gewon dat ze het wil? Aangezien et niet eens 20 minuten geleden is gevraagd..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    xd


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ik ga nu met mijn rol bezig, alleen kan het even duren omdat ik het op mn mobiel typ en dat sowieso al langzamer gaat, en omdat mijn mobiel steeds vastloopt en dan alles weg is en ik weer opnieuw moet beginnen...
    Maar ik zal hem zo snel mogelijk posten (:


    "Family don’t end in blood”

    WishingZiall schreef:
    Mouek .. En Maberu.. nou ja als Maberu nog wil mee doen want ze heeft nog niet gereageerd


    Sorry. Mijn computer heeft weer een rare bui.


    Reality's overrated.

    Hahaha geeft niet hoor


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Whoops, ik moet Zayn nog invullen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Faisean schreef:
    Ik denk gewon dat ze het wil? Aangezien et niet eens 20 minuten geleden is gevraagd..
    Dikzak.

    Estiuw schreef:
    (...)Dikzak.
    Ik heb je moeder al gepingt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 15:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Estiuw schreef:
    (...)Dikzak.


    Oh god, jij weer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Oh god, jij weer.


    Hoe bedoel je babe ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Appa schreef:
    (...)

    Oh god, jij weer.
    Ze mag er niet meer op van haar moeder. Is me nichtje. Toen ze gister bij mij was heeft ze een acount gemaakt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: Liam tegenspeelster
    Naam: Kiki Adriana Poole
    Leeftijd (16-21): 18
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Kiki is een stil, verlegen meisje die nog nooit een vriendje heeft gehad en zenuwachtig wordt zodra ze in de buurt komt van een jongen. Ze vertrouwt ze niet, geen van hen. Ze denkt dat alle jongens hetzelfde zijn, niet te vertrouwen. Net zoals haar vader niet te vertrouwen was, die in de relatie met haar moeder meerdere keren is vreemd gegaan en uiteindelijk is vertrokken, waarna ze nooit meer iets van hem heeft gehoord.
    Toch is er nog dat piepkleine beetje hoop dat er wel uitzonderingen bestaan onder het mannelijke geslacht, dat er uiteindelijk voor zorgt dat ze toch op zoek gaat, door te gaan chatten. Ze gaat alleen niet als zichzelf, maar als de mooie, populaire, 20-jarige Nikita Claire Valentina. Een brutaal meisje, maar niet te brutaal. Spontaan. Totaal niet verlegen en iemand die alle jongens achter zich aan heeft lopen. In Kiki's ogen het perfecte meisje, het meisje dat zij altijd al heeft willen zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Kiki is bang voor dieren. Op foto's vind ze, ze best schattig en lief, maar in het echt blijft ze er het liefst zover mogelijk uit de buurt. Dieren zijn onverwachts, niet te voorspellen. Ze kunnen je ineens aanvallen, als ze zich bedreigt voelen. Natuurlijk is ze wel voor het ene dier banger als het andere.


    "Family don’t end in blood”