• Wie kent dit fotobewerkprogramma? Het is een app en ik ben er echt al zo lang naar op zoek, maar ik kan het niet vinden! Ik zoek een effect, die op die app staat (een meisje op Instagram vertelde het me).
    Telkens als ik zoek, kom ik alleen maar apps/google resultaten van Rihanna. =_=

    Ik zoek dit effect, weet iemand heel toevallig hoe het heet (als ik het weet, hoef ik namelijk niet steeds meer op zoek naar Rhanna)?


    groter


    groter

    Sorry als het onduidelijk is, maar ik wil dus de naam weten van dit effect of ik wil weten waar ik Rhanna kan downloaden


    | Reality is for people that lack imagination |

    Gewoon de opvullicht omhoog gooien, lijkt me? Ik weet geen naam, maar een beetje kloten met de helderheid en licht zal ook wel werken, denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn topics, ik wil 't ook wel weten.
    Ik weet trouwens nog wel een geinig bewerk programmatje voor op je telefoon. Het heet Cymera


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 23:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh ja, toen ik googlede vond ik dit: klik


    26 - 02 - '16

    Je weet echt zeker dat het Rhanna heet? Ik kan er namelijk ook geen spoor van vinden via Google, de app store of zelfs in de Tumblr tag. Het is niet zo raar dat veel resultaten over Rihanna gaan, maar als die app echt bestaat zou er toch wel íéts over te vinden moeten zijn? :/

    Maar zoals Macabre zegt, met een programma als Photoshop of GIMP zou je dat effect desnoods ook vrij simpel kunnen krijgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan