• Ik weet niet of hier al een topic over is, maar bon. Het is me net opgevallen dat je geen credtis meer kan kopen via sms/telefoon, komt deze betaalmethode nog terug of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Er zijn al zoveel topics hierover. Rutger is ermee bezig.


    -

    Onder een steen geleefd? :'D Dat is al een tijdje bekend. Ik geloof dat Rutger er mee bezig is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat is al een hele tijd al zo. Rutger is druk bezig met het regelen dat sms weer werkt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Macabre schreef:
    Onder een steen geleefd? :'D Dat is al een tijdje bekend. Ik geloof dat Rutger er mee bezig is.


    Ik gebruik het forum niet meer (:


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Scourgify schreef:
    (...)

    Ik gebruik het forum niet meer (:

    Dan raad ik het je aan om het één en ander door te lezen, voor je dit soort vragen stelt. Onder het subforum 'vragen' of 'klachten', onder andere. :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Niet nog één! Alsjeblieft mensen! Lees het forum door, ook als je er een tijd niet hebt opgezeten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    Niet nog één! Alsjeblieft mensen! Lees het forum door, ook als je er een tijd niet hebt opgezeten.


    Enjoy life

    Martenvilijn schreef:
    Niet nog één! Alsjeblieft mensen! Lees het forum door, ook als je er een tijd niet hebt opgezeten.


    Een beetje vriendelijker reageren mag ook wel, hoor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Een beetje vriendelijker reageren mag ook wel, hoor.

    Het valt nog best wel mee, toch? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Het valt nog best wel mee, toch? :'D


    In mijn ogen -of oren, hoe je het wilt zien- klonk het nogal bot en betweterig. :') Ieder zijn eigen mening.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Verwelken schreef:
    Er zijn al zoveel topics hierover. Rutger is ermee bezig.


    ©1998

    Praelectio schreef:
    (...)

    Een beetje vriendelijker reageren mag ook wel, hoor.


    Sorry als het onvriendelijk overkwam, maar na het zoveelste zaag/klaag forum daarover...


    Queer zijn is gewoon alles