• And Tonto walked in.



    Een van de hoofdpersonen van The lone ranger

    The Lone Ranger is een Amerikaanse westernserie die in 1933 debuteerde als een radio-hoorspel, en daarna van 1949 tot 1957 als televisiereeks te zien was.
    De hoofdpersoon, The Lone Ranger, is een gemaskerde Texaanse Ranger (een soort politieagent) die op zijn trouwe paard, Silver, het kwaad bestrijdt. Hij wordt daarbovenop ook nog regelmatig bijgestaan door zijn trouwe Indiaanse metgezel Tonto. De herkenningsmelodie van The Lone Ranger was Gioacchino Rossini's "Willem Tell" overture. De kreet, "Hi-ho Silver, away!", werd een populaire catchphrase.




    En onder andere de nieuwe personage van Johnny depp. Heb de film gisteren gezien en heb genoten zo leuk!

    So whattaya think?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Draculea schreef:
    I like it! (:


    16 - 09 - '17

    Paar uur geleden gezien en echt geweldige film :'D
    Nee deze moet je levend maken niet die xD
    Gaan we ergens naar toe.
    Ja. Ne ja nee ja nee ja nee.... xD

    Oke alleen degene die hem gezien hebben snappen dit ^^
    Zelf zou ik mijn username naar Kenosabi willen veranderen maar ik weet het nog niet xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    I like it! (:


    Bad decisions make good stories.

    SeaWaves schreef:
    Paar uur geleden gezien en echt geweldige film :'D
    Nee deze moet je levend maken niet die xD
    Gaan we ergens naar toe.
    Ja. Ne ja nee ja nee ja nee.... xD

    Oke alleen degene die hem gezien hebben snappen dit ^^
    Zelf zou ik mijn username naar Kenosabi willen veranderen maar ik weet het nog niet xD


    Kemosabi lijkt me handiger. Omdat ie t ook met een M zegt/schrijft en niet met een n


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Verwelken schreef:
    Johnny Depp!!! I like itt *O*

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 11:25 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen