• - One Direction bestaat
    - Nederlands geschreven en gesproken.
    - Meerdere POV's

    ________________________________________________________________

    """""Hello fans of One Direction,

    This is a wonderful chance for you to meet your idols in a special dangerous game.
    Just click the button and wait. Maybe you'll get a ticket. A ticket to meet your Idols.
    If you are chosen, you'll hear a message with all the instructions you need.
    But don't be too happy. It's gonna be a hard game.
    Good luck.

    The makers of this game."""""


    Stel je voor,

    Je zit maanden in een huis met je grootste idolen. Sommige zitten er voor plezier maar sommige ook weer niet. Ga je gillen? Doe je jezelf beter voor dan in het echt?
    Wat als je verliefd wordt? Terwijl liefde verboden is.


    Je grootste celebrity hunk loop in zijn onderbroek door het huis de hele dag lang. Je ziet zijn sixpack en je wilt spontaan gaan fangirlen. Wat doe je?

    A) Gillen en maken dat je wegkomt.
    B) Je proberen koel te houden en niet teveel kijken ook al wordt dat lastig.
    C) Ik weet mezelf wel onder controle te houden. Dit is een makkie.

    Je deelt een kamer met je super sexy idool. De hele nacht lang heb jij de tijd om hem te zien slapen.

    A) Dat worden slapeloze nachten. Hopelijk heeft hij het niet door...
    B) Ik probeer wat slaap te krijgen maar stiekem kijk ik toch wel even...
    C) So what? Het is ook maar een mens.

    Je idolen beginnen hun grootste hit te zingen en jij kent het hele nummer.

    A) Ik zing keihard mee terwijl ik fangirl. Who cares? Daar zijn fans toch voor?
    B) Samen met hen zing ik zachtjes het liedje mee. Als ze mij maar niet te overdreven vinden.
    C) Laat ze maar zelf zingen. Maar stiekem dans ik wel een beetje.

    Een van je idolen krijgt een ongeluk of zit in de problemen. Wat doe jij?

    A) MIJN WERELD STORT IN. Hoe durft het kwaad zich op HEM te storten?! Het moet en zal goed komen!
    B) Ik probeer hem zo goed mogelijk te helpen en laat af en toe zien dat ik best behulpzaam kan zijn ;)
    C) Ik help diegene met zijn probleem. Kan ik het niet fixen? Niet mijn probleem.


    Zoveel mogelijk A ?

    Jij lijkt op Jenna Katrine. Onthoudt deze naam goed. Waarschijnlijk kun je je in deze super vrolijke meid goed vinden.

    Zoveel mogelijk B ?

    Jij lijkt op Daisy Blue. Onthoudt deze naam goed. Waarschijnlijk maak je dezelfde keuze's als Daisy.

    Zoveel mogelijk C ?

    Jij lijkt op Viola Catniss. Onthoudt deze naam goed. Waarschijnlijk ben jij even koel als Viola.



    _________________________________________

    Lijkt dit je wat? Durf je het verhaal aan?

    Klik dan maar gauw door.http://www.quizlet.nl/stories/118674/the-love-game--one-direction/

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 19:50 ]