• Assassin is no longer here, the pure evil Hatsumomo takes her place.

    Hatsumomo is een karakter uit het boek 'Memoirs of a Geisha' en de gelijknamige film. Ze is één van de mooiste en meest gevraagde in Kioto. Helaas is ze net zo vals als ze mooi is en spaart ze niemand die haar in de weg staat.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar. Maar in het boek krijg je veel achtergrondinformatie over mensen, Japanse woorden en Geishagebruiken, dat is echt heel erg leuk. Maar als je het boek niet gelezen hebt is de film alsnog heel erg leuk. Ik vond het echt heel leuk om al die beelden te zien van al die mooie dingen die ze daar hebben. :3


    Ze hebben inderdaad veel mooie dingen, met name de oudere en traditionele dingen. Nederland is maar saai daarbij vergeleken :p maar dan ga ik de film binnenkort eens kijken (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ze hebben inderdaad veel mooie dingen, met name de oudere en traditionele dingen. Nederland is maar saai daarbij vergeleken :p maar dan ga ik de film binnenkort eens kijken (:


    God, ja. Maar toch ben ik blij dat ik in Nederland woon hoor haha.


    Your make-up is terrible

    Ik vind die film zo leuk! En de mooie muziek.

    Maar Hatsumomo maakt me wel een beetje bang ='D Zou haar niet graag in mijn buurt willen hebben ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind hem heel mooi. Ik vind die film echt prachtig ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg, Memoirs of a Geisha <3
    Die film kan ik altijd wel terugkijken c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    JamesPotter schreef:
    Oew, dat wordt wennen. Wel leuk hoor!;D


    -

    JamesPotter schreef:
    Oew, dat wordt wennen. Wel leuk hoor!;D


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Yoda schreef:
    Ik vind die film zo leuk! En de mooie muziek.

    Maar Hatsumomo maakt me wel een beetje bang ='D Zou haar niet graag in mijn buurt willen hebben ='D


    Ze is ook wel een beetje eng, maar je zou mij ook niet graag in je buurt willen hebben hoor. (krul)


    Your make-up is terrible