• Ik heb de laatste avond van mijn vakantie een jongen leren kennen. Hij was heel aardig en we hebben samen een ijsje gehaald en gewoon wat gepraat. Alleen hij heeft mij op de avond hele persoonlijke dingen verteld die je normaal niet verteld aan iemand die je net twee uur kent.
    Nu zit hij de hele dag op whapp tegen mij te praten. Eerste probleem, ik kan nooit hele dagen met iemand whappen. Ik weet niet hoe het komt maar de enige met wie ik dagen lang door kan praten is mijn vriend. Maar goed, steeds als ik niet reageer gaat hij steeds iets sturen alleen dan wel een zin per bericht waardoor ik gelijk 15 nieuwe berichten van hem heb.
    Nu heeft hij mij ongeveer heel zijn levens verhaal verteld en zit hij steeds te zeggen: 'Ja, je bent heel speciaal.' 'Ik mis je.' 'Je bent zo lekker jezelf, dat vind ik nou zo geweldig aan je.' 'Ik wilde dat je hier was.' 'Ik vond de avond dat ik je leerde kennen een van de geweldigste avonden van mijn leven.' 'Jij zorgt voor afleiding voor al mijn problemen.'
    Ik vind dat persoonlijk best wel vreemd om tegen iemand te zeggen die vier uur in het echt hebt gezien en die nog niet eens een week kent. Eerlijk gezegd begin ik me steeds meer aan hem te irriteren maar ik wil hem ook weer niet kwetsen. Mweh, ik weet niet wat ik met hem aan moet want hij is wel aardig en hij bedoelt het echt niet verkeerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij heeft die kerel zich vast gehangen aan je en dat is nooit goed. Het beste lijkt me dat je probeert hem wat van je af te krijgen, maar ik zou niet weten hoe. Sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jongens zijn over het algemeen niet zo goed met hints, dus ik zou gewoon zeggen waar het op staat :Y)


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb hetzelfde bij iemand (cat) Gewoon een beetje negeren en kortaf reageren, dan word het minder. Of als je hem toch nooit meer ziet, gewoon blokkeren.

    fallenbadass schreef:
    Jongens zijn over het algemeen niet zo goed met hints, dus ik zou gewoon zeggen waar het op staat :Y)

    True that.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Minder of gewoon niet meer reageren op whatsapp. Ik herken mezelf* heel erg hier in, dit had ik namelijk ook met een gozer maar dan via Facebook. En ik snap trouwens ook niet hoe mensen hele dagen op Whatsapp kunnen praten :'D.

    Gewoon duidelijk maken dat je vindt dat hij te dichtbij komt door niet meer te reageren, stel ik voor.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 22:53 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Minder of gewoon niet meer reageren op whatsapp. Ik herken mezelf* heel erg hier in, dit had ik namelijk ook met een gozer maar dan via Facebook. En ik snap trouwens ook niet hoe mensen hele dagen op Whatsapp kunnen praten :'D.

    Gewoon duidelijk maken dat je vindt dat hij te dichtbij komt door niet meer te reageren, stel ik voor.


    Ik heb geprobeerd kort af te reageren maar dan is het steeds: 'Doe ik iets verkeerd. Is er iets?' En dan ben ik weer zo'n iemand die 'nee' zegt. En dan is het gelijk: 'Sorry.' Echt elke keer zegt hij sorry en daar kan ik ook niet tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik heb geprobeerd kort af te reageren maar dan is het steeds: 'Doe ik iets verkeerd. Is er iets?' En dan ben ik weer zo'n iemand die 'nee' zegt. En dan is het gelijk: 'Sorry.' Echt elke keer zegt hij sorry en daar kan ik ook niet tegen.

    Hmmm, je bent te lief. Misschien dan maar kaken op elkaar en toch maar negeren? Types die je niet eens goed kent en je nu al irriteren moet je niet in je leven houden.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Hmmm, je bent te lief. Misschien dan maar kaken op elkaar en toch maar negeren? Types die je niet eens goed kent en je nu al irriteren moet je niet in je leven houden.


    Ja, maar ik vind het ook zielig om hem te negeren of kwetsen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maak duidelijk dat je een vriend hebt. Misschien schrikt dat 'm af :'D


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Dashwood schreef:
    Maak duidelijk dat je een vriend hebt. Misschien schrikt dat 'm af :'D


    Dat weet hij al. En toch blijft hij steeds me schattie en die shit noemen. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat weet hij al. En toch blijft hij steeds me schattie en die shit noemen. ):


    Oh, dat is lastig. :/
    Is het duidelijk dat hij nog hoop heeft op 'meer' in jullie relatie? In dat geval zou ik heb gewoon dingen gaan vertellen over je vriend, zoals dat hij zo lief was vandaag en dat je 'm zo leuk vindt enzovoort. Heel veel over hem praten. Klinkt heel gemeen misschien, maar het werkt misschien wel en ik snap dat je niet recht in zijn gezicht wilt zeggen (whatsappen) dat je hem irritant vindt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 23:23 ]


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Misschien ziet hij iets in je en dan is het handig om te vertellen dat je een een vriend hebt. (oh wacht shit dat heb je al gedaan) maak hem duidelijk dat je echt van je vriend houdt en dus liever niet hebt dat je hem zo noemt en hem anders wel moet blokkeren? want hem uit het niets blokkeren is echt héél vervelend voor de ander.. dat kan heel kwetsend zijn als je denkt dat iemand wat voor je betekend etc.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    "Mijn vriend vindt het niet leuk dat je me steeds lastig valt. Sorry, maar ik hou van mijn vriend."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat weet hij al. En toch blijft hij steeds me schattie en die shit noemen. ):

    Zeg gewoon hem dat je het vervelend vind dat hij je zo noemt, omdat het best vreemd is aangezien je een vriend hebt (for the measure kan je er ook nog bijzetten dat je heeeeeel veeeeeeel van je vriend houdt). Dat is al een heel duidelijk signaal dat je hem liever niet te close hebt. Misschien schrikt dat hem af.


    From these ashes, I will rise