• Ik ga een verhaal schrijven dat drie delen heeft^^
    Oké natuurlijk hoef ik niet meteen titels te hebben voor die drie delen ook omdat ik niet echt weet waar deel 2 heen gaat. deel 3 weet ik zo ongeveer wel omdat dat dus de laatste deel is. (Ok heel misschien komen er meer delen)

    Deel 1 gaat over een meisje Sigridur dat in de mensenwereld woont en op school haar derde jaar in gaat.
    Het is niet zomaar gewoon een meisje nee, ze is een demon en komt dus uit de hel waar haar vader Xavier koning van is.
    op die school komt een jongen Nathaniel Morris die zelf een engel is (dit weten ze nog niet van elkaar.) Ze worden verliefd wat een oorlog kan ontketenen tussen hel en hemel. Maar dan komen er ook tekenen dat Sigridur verdwenen grootvader Satan terug keert naar de hel ;p en dus niet vernietigt is door de engelen wat vele dachten.

    Oke, ik had een paar ideeën, maar ik ben zelf ook niet zo geweldig goed in titels verzinnen.

    -Doomed love (ik weet niet of deze titel al bestaat, maar waarschijnlijk wel)
    -Gedoemde liefde
    -Two different persons, two different worlds
    -Angel love
    -Hell and heaven
    -A love between Hell and Heaven

    Dat waren zo ongeveer de dingen die als eerste bij me opkwamen, ik hoop dat je er iets aan hebt.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Of:

    -War love
    -Love means war

    of nog iets anders met oorlog er in misschien. Ik weet niet.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Misschien:

    - Verscheurd
    - As deep as the depths of hell


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hier komen ze ^^

    *Sometimes love is not forever
    *Love during war
    *Love in heaven and hell
    *Daughter of the King of hell

    Sorry, ze zijn niet geweldig ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    misschien: "Our time on earth"

    of "Sleeping with the enemy"

    of "Love is a battlefield" / "battlefield"


    It's better to have love and lost, than to have never loved at all.

    Down to earth :'D. Nee, geintje.

    Ik vind die van Asgard wel mooi; Verscheurd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Direct Message from Hell


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife