• oops typefoutje....het is gezocht! :$

    Hoi!

    normaal gesproken lukt het me wel, maar nu even niet XD

    Titel mag Nederlands of Engels zijn. het verhaal zelf is Nederlands. een samenvatting heb ik nog niet echt maar wel een korte beschrijving van waar het over gaat.

    Vijf staten. Een Centrum. Vijftig Divisies. Een Spel.
    Na een Mythische Revolutie heeft de wereld zich verdeeld, zijn de wetten strenger geworden en moeten er iedere vijf jaar Spelers naar het Mythiekenspel. Spelers van iedere staat zullen in verschillende arena's terechtkomen, waar ze opdrachten vervullen waar een Element van iedere staat aan vast gebonden zit.
    Lilicious Ancestorial heeft twee keer eerder naar het spel gekeken in de hoofdstad Auracity en de spanning in haar Divisie meegemaakt. en nu is het haar beurt om deel te nemen aan spelletje met risico's en het naderen van een mogelijke dood. niemand is te vertrouwen omdat je als speler niet weet welke elementen de ander bezit en hoe dodelijk deze kan zijn.
    Lilicious geeft veel op, probeert zichzelf, haar ploeggenoten en haar Divisie in leven te houden.
    maar tegen welke prijs?


    Dit is geen The Hunger games fanfiction. het kan er misschien op lijken maar eigenlijk is het heel anders, ondanks dat er een spel en gedeelde staten in voorkomen.

    Ik hoop dat iemand wat leuks weet! ^^

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 17:56 ]


    The Definition of Insanity

    Volgens mij heb je een typefoutje gemaakt. Er staat namelijk gezicht in je titel (van het topic), ik denk dat dit gezocht moest zijn?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Volgens mij heb je een typefoutje gemaakt. Er staat namelijk gezicht in je titel (van het topic), ik denk dat dit gezocht moest zijn?


    oops..

    bedankt voor het aangeven!


    The Definition of Insanity

    The Hunger Games (de boeken reeks) is vernoemd naar het spel dus misschien als titel Mythiekenspel?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    The Hunger Games (de boeken reeks) is vernoemd naar het spel dus misschien als titel Mythiekenspel?

    Dat vind ik wel een leuke. Ik ben voor Mythiekenspel! ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Het is een leuke, maar als iemand nog een een idee heeft? dan kan ik kiezen! ^^


    The Definition of Insanity

    The Games

    Is dat iets?

    Xxxx


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa