• Haaaai, Q.

    Ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven, en aangezien ik echt een verschrikkelijke ramp ben ik covers maken, en eigenlijk in geheel photoshoppen, vraag ik heel lief aan jullie of jullie er een willen maken.
    Hier komen de foto's die ik wil gebruiken.

    1.


    2.

    (als het mogelijk is enkel zijn gestalte)
    3.

    (ook hier als het mogelijk is enkel haar gestalte, met pijlen en boog erbij)
    4. Ik moet er een link van maken, want anders kan hij er niet meer bij :)


    En dan in elegante, maar liefst niet te krullerige letters erop "The Letter."

    Ik kan jammer genoeg geen credits geven, omdat ik ze simpelweg niet heb en niet mag kopen, maar om degene van wie ik de cover uiteindelijk gebruiken ga toch ietwat te bedanken, zal ik een maand lang een creatie naar keuze op mijn profielpagina promoten.

    Alvast bedankt,
    Xxx Aravis


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    eerste plaatje doet het niet!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn titel *O* Ik ga wat proberen :')


    Some people are art and do art at the same time

    Wil je die derde foto er echt op, want die is wel heel slecht qua kwaliteit..


    Some people are art and do art at the same time

    Deze foto is ook goed als derde foto :) En als dat niet lukt, liefst gewoon een foto van Lucy in Voyager of the Dawn treader :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kan trouwens de eerste foto niet zien..


    Some people are art and do art at the same time

    Ow...


    Lukt dit? Anders zoek ik even een andere :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Ow...


    Lukt dit? Anders zoek ik even een andere :)

    Nope, die lukt bij mij ook niet. Anders vertel je wat het is op het plaatje en zoek ik er zelf een?

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:36 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Eentje van de Dawn Treader, liefst :)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké, ik ga nu aan de slag :).


    Some people are art and do art at the same time


    Is die foto goed, in plaats van één?


    Some people are art and do art at the same time

    Zeker!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:56 ]


    Some people are art and do art at the same time


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind 'm leuk, maar zou het mogelijk zijn hun gezichten wat duidelijker te maken, en Eds hoofd misschien op de brief te zetten?
    Sorry...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet dat ik niet erg goed ben in photoshop maar ik heb gewoon even iets geprobeerd (en ik heb 2 andere foto's gebruikt, een andere voor Lucy en een andere voor de Dawn Treader omdat die makkelijker werkten...)


    Shall we dance, friend of my heart?