Nou, na een lange tijd heb ik weer besloten om weer te gaan schrijven. Ik had wat ideetjes in mijn hoofd, die een leuk verhaal kunnen vormen, hoop ik. Ik ben nog niet helemaal erover uit wat ik precies met het verhaal ga doen, maar ik heb wat personages nodig, aangezien mijn personages vaak toch een beetje hetzelfde zijn en daarom heb ik jullie hulp nodig. Ik kan trouwens niet beloven dat het verhaal wat wordt, maar met jullie hulp en misschien ideetjes voor het verhaal, zou het wel goed komen denk ik. En het verhaal staat nog niet online, maar ik ben al begonnen met schrijven, dus het gaat al de goede kant op (: En overigens volg ik niet echt precies de gebeurtenissen die in het echte leven zijn gebeurd, alleen een beetje de belangrijke, maar ik moet nog even kijken wat handig is.
De verhaallijn zover ik nu verzonnen heb, dit kan nog veranderen, vooral het deel wat er na hun ontmoeting gaat gebeuren:
Dawn O'Donnald is al vanaf jonge leeftijd het buurmeisje van Louis Tomlinson en vanaf dag één waren ze onafscheidelijk. Elk klein kind verandert heel snel van gedachten, Louis wilde de ene dag astronaut worden en een dag later wilde hij voetballer worden, maar Dawn wist al vanaf dag één dat ze wilde reizen, dat ze de wereld wilde zien. En die krijgt ze ook te zien, wanneer ze bijna twintig jaar is, gaat ze met een organisatie op reis en voor bijna één jaar is ze weg van huis, weg van de wereld die ze kent, haar vrienden, familie, kennissen. Louis is daarentegen al een paar weken eerder vertrokken om op tour te gaan. De twee beste vrienden zien elkaar bijna niet meer en zitten elk aan de andere kant van de wereld. Dawn reist bijna het hele zuidelijk halfrond af terwijl Louis in Amerika loopt te zingen met de beroemde band One Direction. Als Dawn thuis komt van haar vermoeiende lange reis, een paar dagen eerder als gepland, loopt ze tegen een bekend iemand aan. Louis, die al een tijdje terug is. Ze willen hun vriendschap meteen weer oppakken, maar Louis is veranderd, Dawn is veranderd, ze hebben compleet andere dingen meegemaakt, een compleet ander leven gehad, voelen zich anders als ze bij de ander zijn, hebben andere mensen ontmoet, ze zijn ouder geworden, hebben beide een ander leven gekregen. Blijven ze vrienden? Worden ze meer dan alleen vrienden? Of kunnen ze hun hele vriendschap wel vergeten?
Ik weet het, het is een slechte samenvatting, maar ik heb vooral kleine random ideetjes in mijn hoofd en ik heb nog geen idee hoe ik die erin ga verwerken. In ieder geval, het stuk tot aan dat ze elkaar weer terug zien blijft waarschijnlijk zo, alles wat erna gebeurt, moet ik nog een beetje bedenken, beetje drama, beetje lachen, beetje idioterie. Maar ik heb wat rollen nodig, die ik erin zou kunnen verwerken. Ook gewoon foto's, namen voor personages, ideeën zijn welkom. Je mag ook gewoon voor een wat kleinere rol een foto en alleen een naam droppen, maar ik heb liever dat je het lijstje een beetje invult (: Ik kies trouwens de beste niet de eerste! Alvast heel erg bedankt! (:
Ik heb nodig:
- Beste vriendinnen van Dawn (kan variëren van 1 tot 3)
- Goede vriend van Dawn
- Jongen die sinds kort iets met Dawn heeft, die ze via het vrijwilligerswerk heeft ontmoet (beetje een badboy achtige)
- Beste vriend van Louis van school
- Broertjes van Dawn (Leeftijden ongeveer: 15, 14, 11, tweeling van 7) hierbij mag je ook alleen foto's + naam doen als je wilt.
- Zusje van Dawn (Ongeveer 4 jaar) hierbij mag je ook alleen foto's + naam doen als je wilt
- Beste vriendin van een van de jongens, die later waarschijnlijk iemands vriendinnetje wordt.
- Mensen die vrijwilligerswerk deden met Dawn
- Liam's vriendinnetje
Invullijstje:
Rol:
Naam:
Eventuele bijnaam:
Leeftijd:
Karakter:
Uiterlijk (foto verplicht):
Extra informatie:
Waarschuwen als het verhaal online staat en/of begint:
Ideeën/namen/foto's die van pas kunnen komen:
I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.