• Tsja. Ik vind het toch wel vervelend worden.. :c
    Ik volg een paar verhalen die in de top staan vaak (heel vaak x'D) en als ik dan weer even terug wil lezen, en het via de top wil doen, staan ze er vaak niet tussen , ook al hebben ze de meeste kudo's. Dit snap ik niet. Is dit fout, of wordt hieraan gewerkt?
    Voorbeeldje: Flashing Cameras van iHeartNouis. Staat vaak op nr. 1, heeft ook nu weer veel kudo's, maar staat niet in de top, terwijl er verhalen met 1, 2 of 3 kudo's er wel staan.

    IronGarden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben ik mee bezig :P Dus daar hoef jij je niet druk te maken.
    Maar ik dacht dat de top stond voor de beste verhalen en niet de slechtste, hoewel ik natuurlijk niet denk dat ze de slechtste zijn van heel quizlet, maar wel erg slecht zijn. Ik heb veel betere verhalen gelezen wie deze elementen beter toepassen en veel verder zijn en ik vind dat de beste verhalen in de top moeten staan en niet de verhalen dmet de grootste groepering van blind kudoën fans die alleen maar een kudo geven, omdat ze fan zijn. Ik snap dat dit een site is voor beginners, maar er zitten ookw at mensen bij die iets verder zijn en de beste verhalen moeten in de top staan, niet de troep wie er nu instaat.

    En trouwens de spelling en grammatica is ook niet goed in veel van die verhalen, want ik zie zelfs soms stories in de top staan met in de titel al een fout, dat faalt al behoorlijk hard en de stijl vind ik ook niks, dus de enige reden dat die stories in de top staan is dat de fans graag over die naar mij mening talentloze boyband leest en over seks.


    Ben ik het niet mee eens. Natuurlijk, er staan slechte verhalen in de top, maar dat is geen reden om te zeggen dat gelijk al die verhalen slecht zijn. Het is nou eenmaal zo dat er veel 1D-fans zijn op Quizlet. Ik lees de verhalen ook echt, voor ik bekijk of ze een abonnement, kudo en reactie waardig zijn. De verhalen die ik nu volg, zijn dat allemaal, en zo'n drie à vier daarvan zijn One Direction verhalen. Ik ben zelf ook fan van ze, dus ja.
    En het gaat niet alleen maar over seks. Dat is een beetje kort door de bocht, in mijn ogen.

    Succes met je boek.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IronGarden schreef:
    (...)

    Ben ik het niet mee eens. Natuurlijk, er staan slechte verhalen in de top, maar dat is geen reden om te zeggen dat gelijk al die verhalen slecht zijn. Het is nou eenmaal zo dat er veel 1D-fans zijn op Quizlet. Ik lees de verhalen ook echt, voor ik bekijk of ze een abonnement, kudo en reactie waardig zijn. De verhalen die ik nu volg, zijn dat allemaal, en zo'n drie à vier daarvan zijn One Direction verhalen. Ik ben zelf ook fan van ze, dus ja.
    En het gaat niet alleen maar over seks. Dat is een beetje kort door de bocht, in mijn ogen.

    Succes met je boek.


    Dat had ik al verwacht dat je er niet mee eens zou zijn.
    Maar ik heb in het verleden een aantal verhalen gelezen over dit groepje jongetjes en dat waren verhalen die door de fans werden gekeurd als goede of de beste verhalen en die hebben zelfs lange tijd in de top gestaan. Ik heb ze gelezen en heb de martelweg tot het eind kunnen volbrengen en ik ben alleen tot de conclusie gekomen dat dit helemaal niet gaat over of ze goed zijn of niet, maar om de fans die zoveel stemmen voor dit soort verhalen. Ik kan als je een verhaal geeft zo een analyse geven waarom ze slecht zijn en ze zijn allemaal te fixeert met wat zij liefde noemen, ze zijn totaal niet origineel en ik moet er gwn van kosten wat voor gedachtes sommige mensen over hen hebben. Ik geef toe, ze gaan niet allemaal over seks, maar zelfs diegene wie er niet omgaan zijn eigenlijk nog wel slechter zou ik bijna zeggen. Dus de oude top was eigenlijk gewoon een lachertje, omdat er helemaal niet de top-stories instonden. Er stonden alleen de stories in waar de meeste fans van zijn en dan krijg je een top waar verhalen instaan die op elkaar lijken met heel af en toe een ander personage. Het is gewoon niets die verhalen.

    En dankjewel :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou jawel,
    Elk verhaal dat seks bevat en een of andere boyband die bij meiden erg populair is heeft kans in de top te staan. Ik noem het troep, omdat het kwalitatief een slecht verhaal is en totaal geen literaire elementen bevat. De thematiek is nergens te bekennen, de personages zijn waardeloos en het plot, laat ik daar maar niet over beginnen en dan kijk ik alleen naar de basis elementen van een boek, want als ik er dieper op in ga dan zou ik het pas egt gaan afkraken :P

    Dus mijn mening erover is dat het slechte stories waren die in de top stonden en nu is er een hele kleine kans dat er toch nog iets goeds in de top komt.


    Niet om lullig te doen of zo, maar je gebruikt allemaal mooie, dure woorden om de verhalen in de 'oude' top af te kraken en het te vergelijken met een écht boek (waar Quizlet eigenlijk niet eens voor bedoeld is) terwijl je zelf het woord 'echt' als 'egt' schrijft?
    Sorry, viel me op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Niet om lullig te doen of zo, maar je gebruikt allemaal mooie, dure woorden om de verhalen in de 'oude' top af te kraken en het te vergelijken met een écht boek (waar Quizlet eigenlijk niet eens voor bedoeld is) terwijl je zelf het woord 'echt' als 'egt' schrijft?
    Sorry, viel me op.


    Nou, ik vond het op zich nog wel meevallen met wat voor woorden ik gebruik, volgens mij is mijn verhaal aardig te volgen, want ik kon ook nog moeilijker woorden gebruiken. De oude top kraak ik misschien wel af alleen wel met goed onderbouwde argumenten en ik snap dat quizlet niet bedoelt is voor het schrijven van boeken, maar ik dacht toch wel voor verhalen en wat ik bespreek kun je ook goed toepassen op een verhaal.

    Maar over dat egt en echt dat komt doordat ik zo tijd bespaar met het typen van het woord echt en ik heb ooit iemand dat zien typen en nu zit dat in mijn systeem, waardoor ik het er lastig weer uit krijg. Het is een soort van automatisme geworden., maar volgens mij is het niet verboden om egt zo te schrijven. Dus ik maak lekker gebruik van mijn vrijheid om egt op deze rebelse manier te typen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ik vond het op zich nog wel meevallen met wat voor woorden ik gebruik, volgens mij is mijn verhaal aardig te volgen, want ik kon ook nog moeilijker woorden gebruiken. De oude top kraak ik misschien wel af alleen wel met goed onderbouwde argumenten en ik snap dat quizlet niet bedoelt is voor het schrijven van boeken, maar ik dacht toch wel voor verhalen en wat ik bespreek kun je ook goed toepassen op een verhaal.

    Maar over dat egt en echt dat komt doordat ik zo tijd bespaar met het typen van het woord echt en ik heb ooit iemand dat zien typen en nu zit dat in mijn systeem, waardoor ik het er lastig weer uit krijg. Het is een soort van automatisme geworden., maar volgens mij is het niet verboden om egt zo te schrijven. Dus ik maak lekker gebruik van mijn vrijheid om egt op deze rebelse manier te typen :P


    Oh nee, mij maakt het niet uit dat je zo typt, maar het viel gewoon op omdat je ook over schrijfstijl en zo begon, maar ja, ik had het vroeger ook hoor uit gemakzucht zo typen.
    Ik probeer nu zoveel mogelijk Algemeen Nederlands te schrijven aangezien ik het nodig heb.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Haha. Ik schrijf ook zo goed en veel mogelijk ABN. Wil misschien Nederlands studeren over twee jaar, dus dan heb je 't wel nodig. :'D

    Je hebt gelijk dat de spelling en zo in orde moet zijn. Sommige 16-jarigen kunnen niet eens een normale Nederlandse zin typen met een hoofdletter aan het begin en een punt aan het einde. o.o


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Valentino schreef:
    (...)

    Oh nee, mij maakt het niet uit dat je zo typt, maar het viel gewoon op omdat je ook over schrijfstijl en zo begon, maar ja, ik had het vroeger ook hoor uit gemakzucht zo typen.
    Ik probeer nu zoveel mogelijk Algemeen Nederlands te schrijven aangezien ik het nodig heb.


    Nou, mijn schrijfstijl is heel anders dan hoe ik hier op quizlet typ, dat zal je misschien nog wel verbazen.
    Maar ik beheers de Nederlandse taal aardig op het moment en uit gemakzucht zoals je zegt, maak ik dan wat fouten als ik reacties post of met iemand chat, alleen wanneer ik met het echte werk bezig ben dan let ik er goed op en dan is er geen spoortje van te bekennen, tenminste dat hoop ik dan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    IronGarden schreef:
    Haha. Ik schrijf ook zo goed en veel mogelijk ABN. Wil misschien Nederlands studeren over twee jaar, dus dan heb je 't wel nodig. :'D

    Je hebt gelijk dat de spelling en zo in orde moet zijn. Sommige 16-jarigen kunnen niet eens een normale Nederlandse zin typen met een hoofdletter aan het begin en een punt aan het einde. o.o


    Tsja, ik begrijp wat je bedoeld, en ik erger me er af en toe ook wel eens aan.
    Ikzelf studeer Rechten, daarom moet ik wel. Niemand zal een jurist o.i.d. serieus nemen als ze niet eens fatsoenlijke Nederlandse taal beheerst.

    @ Destined; Dat is zeker waar, ik heb mezelf aangeleerd om enkel en alleen maar ABN te typen, om verwarring te voorkomen.
    En trouwens, een foutje kan altijd gebeuren.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:37 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dit topic gaat over de top en nu praten we over ABN typen? Don't get this shizzle :')


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Dit topic gaat over de top en nu praten we over ABN typen? Don't get this shizzle :')


    Nou het is in ieder geval naar mijn mening een zinniger onderwerp dan waar het topic mee begon :P

    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    IronGarden schreef:
    Haha. Ik schrijf ook zo goed en veel mogelijk ABN. Wil misschien Nederlands studeren over twee jaar, dus dan heb je 't wel nodig. :'D

    Je hebt gelijk dat de spelling en zo in orde moet zijn. Sommige 16-jarigen kunnen niet eens een normale Nederlandse zin typen met een hoofdletter aan het begin en een punt aan het einde. o.o

    Ik wil je een tip geven. Ga niet tegen Kevin (Destined) in, want het heeft toch geen zin. Zijn mening is alles wat telt en iemand anders zijn of haar mening is toch altijd fout.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik wil je een tip geven. Ga niet tegen Kevin (Destined) in, want het heeft toch geen zin. Zijn mening is alles wat telt en iemand anders zijn of haar mening is toch altijd fout.


    Eindelijk iemand die het begrijpt :O

    Ten eerste wil ik even melden dat dit niet mijn schuld is, dat het topic weer off-topic gaat, want met mijn prachtige bruggetje heb ik geprobeerd het terug te brengen naar het topic alleen is er blijkbaar iemand die wat last heeft van haar hormonen of een zonnesteek heeft opgelopen, waardoor ze onzin loopt te verkondigen. En dat mag, want ik weet als niemand beter hoe vermakelijk onzin kan zijn, maar dan moet ze niet gaan klagen of zeuren dat daar weer een reactie op is.

    Als jij wat beter je huiswerk zou hebben gedaan en niet je mening baseert op een paar post's die je gelezen hebt, dan zou het je misschien zijn opgevallen dat ik anderen ook weleens gelijk geef. Ik heb al een aantal keren mensen in hun gelijk gesteld en kleur bekend, dus wat jij hier loopt te beweren is klinkklare onzin en dat zou je hebben geweten als je wat beter onderzoek zou hebben gedaan. Ik wil ook nog even aanhalen dat ik het niet erg netjes vind dat je hier goedkoop probeert te scoren. Je loopt iets te roepen dat gebaseerd is op wat post's waar jij het toevallig mee oneens bent zonder waarschijnlijk de ware context waarin het gezegd werd te kennen.

    Als ik fout zit, ben ik niet de beroerdste om dat toe te geven, maar dan moeten mensen wel met goede argumenten komen om mij te overtuigen. Wanneer ze met onzin argumenten komen dat bijna slaan op "omdat het zo is" sorry hoor, maar daar raak ik niet van overtuigd en ik heb dan het recht om daar tegenin te gaan. Ik heb gewoon een eigen mening en als jij daar niet tegen kan dan kijk je gewoon lekker de andere kant op, want wat je nu doet vind ik wat ongepast. Als jij iets tegen bij hebt of vind dat ik iets niet goed doe, dan kom je naar mij en dan praten we het uit als volwassen mensen, maar je gaat niet even in een topic zeggen van `ja, zijn mening is alles en iemand anders mening is toch altijd fout in zijn opinie.` Dat vind ik nogal laag en erg kinderachtig om dat te doen.

    Nou, dit is mijn mening erover en daar mag je het mee eens of oneens zijn.

    Fijne dag verder(doeg)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:35 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kevin, ik ga niet eens de moeite meer doen om te reageren. Ik heb betere dingen te doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Kevin, ik ga niet eens de moeite meer doen om te reageren. Ik heb betere dingen te doen.


    Dat is een vreemde manier om "jij hebt gelijk" te spellen, maar ik snap wat je bedoelt.
    Dus bedankt dat je me gelijk geeft, veel plezier met wat je gaat doen (doeg)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat is een vreemde manier om "jij hebt gelijk" te spellen, maar ik snap wat je bedoelt.
    Dus bedankt dat je me gelijk geeft, veel plezier met wat je gaat doen (doeg)


    Ik gun je deze ene reactie, idioot. Waag het niet deze zin te verdraaien, zodat het lijkt alsof ik je ophemel, want je kunt naar de bliksem, voor mijn part.
    Ja, ik ga hierop aangesproken worden, want wat ik doe is misschien niet zo aardig, maar ik heb het ervoor over.

    Je hebt geen gelijk, fucking debiel. Echt waar, hou je mond en stop met ons op te jagen. Ik word helemaal krankzinnig van je, ik kan er niet meer tegen. Je bent precies een kleuter die nog moet leren dat de wereld niet om hemzelf draait, dat 'ie niet het middelpunt is.
    Dus, ik ga zelfs geen alsjeblieft zeggen, stop met je gelul en hou je eigen kinderachtigheid in de hand.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28