Surgeon schreef:
(...)
Ik wil je een tip geven. Ga niet tegen Kevin (Destined) in, want het heeft toch geen zin. Zijn mening is alles wat telt en iemand anders zijn of haar mening is toch altijd fout.
Eindelijk iemand die het begrijpt
Ten eerste wil ik even melden dat dit niet mijn schuld is, dat het topic weer off-topic gaat, want met mijn prachtige bruggetje heb ik geprobeerd het terug te brengen naar het topic alleen is er blijkbaar iemand die wat last heeft van haar hormonen of een zonnesteek heeft opgelopen, waardoor ze onzin loopt te verkondigen. En dat mag, want ik weet als niemand beter hoe vermakelijk onzin kan zijn, maar dan moet ze niet gaan klagen of zeuren dat daar weer een reactie op is.
Als jij wat beter je huiswerk zou hebben gedaan en niet je mening baseert op een paar post's die je gelezen hebt, dan zou het je misschien zijn opgevallen dat ik anderen ook weleens gelijk geef. Ik heb al een aantal keren mensen in hun gelijk gesteld en kleur bekend, dus wat jij hier loopt te beweren is klinkklare onzin en dat zou je hebben geweten als je wat beter onderzoek zou hebben gedaan. Ik wil ook nog even aanhalen dat ik het niet erg netjes vind dat je hier goedkoop probeert te scoren. Je loopt iets te roepen dat gebaseerd is op wat post's waar jij het toevallig mee oneens bent zonder waarschijnlijk de ware context waarin het gezegd werd te kennen.
Als ik fout zit, ben ik niet de beroerdste om dat toe te geven, maar dan moeten mensen wel met goede argumenten komen om mij te overtuigen. Wanneer ze met onzin argumenten komen dat bijna slaan op "omdat het zo is" sorry hoor, maar daar raak ik niet van overtuigd en ik heb dan het recht om daar tegenin te gaan. Ik heb gewoon een eigen mening en als jij daar niet tegen kan dan kijk je gewoon lekker de andere kant op, want wat je nu doet vind ik wat ongepast. Als jij iets tegen bij hebt of vind dat ik iets niet goed doe, dan kom je naar mij en dan praten we het uit als volwassen mensen, maar je gaat niet even in een topic zeggen van `ja, zijn mening is alles en iemand anders mening is toch altijd fout in zijn opinie.` Dat vind ik nogal laag en erg kinderachtig om dat te doen.
Nou, dit is mijn mening erover en daar mag je het mee eens of oneens zijn.
Fijne dag verder(doeg)
[ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:35 ]
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.