• Een Belgisch meisje van 14 jaar is deze week bevallen van een baby. De vader van het kind is haar 16-jarige broer.

    Het kindje is kerngezond, maar het meisje was eigenlijk nog veel te jong. Vanwege haar leeftijd werd er een onderzoek gedaan naar de identiteit van de vader. Dit bleek haar twee jaar oudere broer te zijn. Het is nog niet bekend of het meisje vrijwillig seks met de jongen heeft gehad.

    De jongen zit voorlopig in een jeugdinstelling. Er volgt nog een nieuw onderzoek naar de omstandigheden.

    Bron: ondertussen.nl


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Melonpan schreef:
    (...)
    Dit. Waarom alleen de broer aankijken terwijl het meisje het ook gewoon zelf zou kunnen willen? Beetje eenzijdig, vinden jullie niet?

    Overigens heb ik er geen problemen mee als broer en zus seks als ze het beiden willen. Waarom zou ik voor iemand beslissen op wie ze verliefd mogen worden en wie niet?


    Lees dan:
    Het is nog niet bekend of het meisje vrijwillig seks met de jongen heeft gehad.

    De jongen zit voorlopig in een jeugdinstelling. Er volgt nog een nieuw onderzoek naar de omstandigheden.


    Het word nog onderzocht.

    Eerlijk gezegd zou ik het niet vreemd vinden als het níet vrijwillig was, een meisje van 14 is echt nog niet groot genoeg om zichzelf van dat soort dingen te beschermen.


    You are beautiful, you are love.

    Cozart schreef:
    Oh mijn god.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ieder zijn ding he. Eigenlijk moet ik nu aan Flodder denken, haha. (scene waarin ma Flodder Kees, Kees zijn bed uittrapt. "in je eigen nest blijven" )
    Maar oké, het is natuurlijk helemaal niet gezond als je de behoeft hebt om met je eigen broer/zusje seks te hebben.


    Alleen maar tranen van geluk

    Melonpan schreef:
    (...)
    Dit. Waarom alleen de broer aankijken terwijl het meisje het ook gewoon zelf zou kunnen willen? Beetje eenzijdig, vinden jullie niet?

    Overigens heb ik er geen problemen mee als broer en zus seks als ze het beiden willen. Waarom zou ik voor iemand beslissen op wie ze verliefd mogen worden en wie niet?



    quidquid excusatio prandium pro

    da doe je tg net met je broer ?

    Echt vies en erg.

    Gotama schreef:
    (...)

    Het word nog onderzocht.

    Eerlijk gezegd zou ik het niet vreemd vinden als het níet vrijwillig was, een meisje van 14 is echt nog niet groot genoeg om zichzelf van dat soort dingen te beschermen.


    Maar ik heb ook nergens gezegd dat het vrijwillig is. Het kan trouwens ook zijn dat het meisje haar broer heeft gedwongen, dat is ook nog een optie.