• A Machine For Pigs Halloween Teaser
    A Machine For Pigs Short Teaser

    Wie kan er - net zoals ik - niet wachten op deel 2 van Amnesia? Het duurt nu al zo lang, ze stellen het telkens uit en ik begin het een beetje zat te worden. Dit keer hebben ze gezegd; A Machine for Pigs, releases "as the summer comes to an end."
    Ik hoop dat ze zich er dit keer aan houden. Want ik word ongeduldig.

    Wie heeft Amnesia the dark descent gespeeld?
    Ikzelf heb 'm zelfs twee keer gespeeld - Lol verslaving.
    Ik ben denk ik van plan om mezelf dit keer op te nemen met alles d'r op en eraan. :')
    Geen idee of dat überhaupt leuk is, ik ben eigenlijk niet zo grappig. Maar ik kan het altijd nog deleten.


    10 September komt ie!



    Set in 1899 on New Year's Eve, (60 years after The Dark Descent), the game will follow Oswald Mandus, a wealthy industrialist, who returns from a "disastrous" expedition to Mexico, where tragedy struck. Hit by fever, Mandus has frequent dreams about a dark machine until he regains consciousness. Little does he know that months have passed, and upon awakening, he hears the roar of an engine and a mysterious machine starts up.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:50 ]

    Ik heb hem drie keer gespeeld en een keer gedeeltelijk ='D Still scares the crap out of me.
    Maar ik kan ook niet wachten totdat A Machine for Pigs er is! Ik ga hem waarschijnlijk met Alwin spelen. Who likes to randomnly poke me while I'm already freaking out because there's a fucking monster chasing me. I died.. And I screamed like a sissy little bitch. Oh dat gaat weer leuk worden!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    yayayaayyayayayayyayayaaaaaaaay!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yoda schreef:
    Ik heb hem drie keer gespeeld en een keer gedeeltelijk ='D Still scares the crap out of me.
    Maar ik kan ook niet wachten totdat A Machine for Pigs er is! Ik ga hem waarschijnlijk met Alwin spelen. Who likes to randomnly poke me while I'm already freaking out because there's a fucking monster chasing me. I died.. And I screamed like a sissy little bitch. Oh dat gaat weer leuk worden!

    Haha. :'D
    Ik ga 'm ook met iemand samen spelen, through skype though. Deze monsters die ze nu hebben lijken me wel een beetje creepy als ze achter je aanrennen met dat schelle varkensgeluid dat ze maken.

    Ik vind de Sims al heftig genoeg. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind 't eigenlijk niet zo speciaal. Heb het ook gespeeld met mijn ex, hij vond het helemaal eng en ik zat er heel rustig naast, haha


    I can't define who I am.

    Yoda schreef:
    Ik heb hem drie keer gespeeld en een keer gedeeltelijk ='D Still scares the crap out of me.
    Maar ik kan ook niet wachten totdat A Machine for Pigs er is! Ik ga hem waarschijnlijk met Alwin spelen. Who likes to randomnly poke me while I'm already freaking out because there's a fucking monster chasing me. I died.. And I screamed like a sissy little bitch. Oh dat gaat weer leuk worden!


    Ohoh, dat was leuk n.n


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat lijkt me zo gaaf o.o


    "I shut my eyes in order to see.'

    ApexPredator schreef:
    Ik vind 't eigenlijk niet zo speciaal. Heb het ook gespeeld met mijn ex, hij vond het helemaal eng en ik zat er heel rustig naast, haha

    Zelf gespeeld als in; zelf besturen? ^^

    Ik heb het zelf nooit gespeeld, omdat ik toen nog geen goede PC had. Toen heb ik de hele serie van Tobygames maar gekeken tijdens de kerstvakantie. Ik heb me rot gelachen :'D Zelf zou ik echt alleen maar flippen denk ik.


    Caution first, always.

    Ik moest denken aan een HP spreuk(cat) en ik ken het niet.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Newton schreef:
    Ik heb het zelf nooit gespeeld, omdat ik toen nog geen goede PC had. Toen heb ik de hele serie van Tobygames maar gekeken tijdens de kerstvakantie. Ik heb me rot gelachen :'D Zelf zou ik echt alleen maar flippen denk ik.

    Ah jammer. Ik heb dat vond toby half gezien geloof ik. :'D

    Mijn broertje vindt het een geweldige game, en ik moet zeggen dat die "a Machine for Pigs" er behoorlijk veelbelovend uitziet.


    ars moriendi

    Sorry voor het omhoog gooien, but I've got some new information.

    Pewdiepie heeft 'm al kunnen spelen, -zie video in beginpost- .
    Zijn er nog meer mensen die 'm gaan halen? ^^
    Ik heb 'm alvast besteld en ga het spelen (en waarschijnlijk opnemen) zodra ik 'm heb!

    Sorry voor de kick again, maar ik neem aan dat ik niet nòg een topic over dit onderwerp mag aanmaken. ><

    yy ik heb amnesia ook uitgespeeld.
    ik ga deze ook sowieso spelen.


    I live for the applause, you will die for it.