• I'm looking for ..

    x Fanfictions over One Direction (1D mag bestaan maar mag ook onbekend zijn)
    x Fanfictions over Justin Bieber (als ze goed geschreven zijn :D)
    x Fanfictions met veel hoofdstukjes (of die net begonnen is)
    x Het genre maakt niet zoveel uit
    x Liefst enkele hoofdstukken posten per week



    Zou je ook een kijkje willen nemen bij mijn story? How could you ? || One Direction

    Dit is een verhaal over liefde, haat, pesterijen en vriendschap.
    Het is een doolhof van leugens en intriges, waarbij de waarheid niet te achterhalen valt.

    Dit is het begin van je ergste nachtmerrie


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Blutbad schreef:
    (...)

    Als ik op de link klik krijg ik de melding dat ik alleen aan mijn eigen stories mag werken.


    Oops ^^ Dit is de goede link; Klik


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    http://www.quizlet.nl/stories/121303/summer-13--one-direction/

    Proloog:
    Eindelijk is de eerste schooldag voorbij. Nieuwe school, nieuwe klas en nieuwe leraren. Gelukkig ken ik al een paar kinderen zoals Amy en Zoe. Ik ken hun al sinds groep 3. We hebben afgesproken om na school naar Starbucks te gaan.
    Bij Starbucks bestellen we alle drie een frappuccino en gaan achterin op onze lievelings bank zitten. Zolang ik me kan herinneren komen we hier al jaren.
    We babbelen wat over onze nieuwe school en klas. Gelukkig zitten we met z’n drieën in dezelfde klas (V1A: brugklas VWO). Dan komt Zoe met een goed idee: ‘Zullen we afspreken dat als we onze exames halen, een roadtrip door Amerika maken met een hippiebusje?’ ik: ‘O my god! Dat is zo’n goed idee!’ We zijn helemaal enthousiast en we kunnen nergens anders meer over praten.

    Na 6 jaar van dromen zitten we eindelijk in het vliegtuig om onze droom waar te maken. Wordt vervolgd…

    Xxxx


    I'm sorry for what I said when I was hungry

    http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/
    My beautiful princess - Niall Horan


    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?
    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek

    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.

    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    He's my nerd






    Why is it always me?





    one direction bestaat niet
    Gesproken in het Nederlands
    Geschreven in het Nederlands
    @Brentos