• Hey,

    Ik heb een vraag voor jullie. Nou hier zijn vast wel een paar mensen die voetballen en van voetbal houden?
    Wel mijn vraag is is er ergens in Machelen een voetbalkamp?
    Want mijn vriendje gaat op kamp daar ergens en ik zou wel eens graag willen weten waar in Machelen :)
    Kan iemand me daar bij helpen?

    Bedankt alvast.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind voetbal leuk maar sorry ik heb geen flauw idee van een kamp. Misschien kan je het opzoeken op internet (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik snap het niet helemaal, wil je nou controleren of hij daar wel echt op kamp gaat of wil je bij hem in de buurt op voetbalkamp?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap het niet helemaal, wil je nou controleren of hij daar wel echt op kamp gaat of wil je bij hem in de buurt op voetbalkamp?


    Niet controleren. Maar gewoon zien of ik met hem kan afspreken op dat kamp waar hij heen gaat.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    MissElmo schreef:
    Ik vind voetbal leuk maar sorry ik heb geen flauw idee van een kamp. Misschien kan je het opzoeken op internet (:


    Heb ik al geprobeerd. Wilt niet echt helpen. : (


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Je kunt het toch ook aan hem zelf vragen?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt het toch ook aan hem zelf vragen?


    Dat dacht ik dus ook. Lijkt me gemakkelijker dan via internet op een of ander forum een adres te vinden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PUKKELxDING schreef:
    Je kunt het toch ook aan hem zelf vragen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vraag het... aan hem?


    i put the fun in funeral

    is het inderdaad niet veel handiger om hem gewoon te vragen waar dat kamp is?? =]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou het idd gewoon vragen.


    If a writer falls in love with you, you can never die