• Ik zelf maak veel sieraden


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Muziek luisteren, tekenen, schilderen, creatief bezig zijn, laptop/pc/consoles, film kijken, bioscoop bezoeken, schrijven, lezen, taarten/muffin's/etc bakken, fotografie, ongezond voedsel nuttigen, dagdromen... en dat was het wel zo'n beetje.

    Slapen, lezen en nog eens.......slapen.


    -

    Ik speel dwarsfluit en saxofoon, waar ik les in volg en
    dwarsfluit in een harmonie speel. Bij dwarsfluit komt ook nog eens verplicht de les instrumentaal ensemble. Ik heb mezelf gitaar en piano leren spelen en ik zing ook graag.
    Voor de rest zit ik bij de scouts en speel ik badminton. Binnenkort ga ik ook terug joggen. Tekenen doe ik ook en gewoon lui doen achter se computer. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sever schreef:
    Slapen, lezen en nog eens.......slapen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Pom schreef:
    Nolife achter mijn computer zitten voor zo'n beetje de hele dag.

    + Shoppen, piano spelen, paardrijden, feesten e.d


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat Pom zei, slapen, eten, schrijven, lezen, fietsen, tekenen en slapen (just said it two times).


    Some people are art and do art at the same time

    Pom schreef:
    Nolife achter mijn computer zitten voor zo'n beetje de hele dag.


    This, hahaha. xd
    En daarnaast ook schrijven, lezen, Taekwondo, Pokemon spelen en Photoshop en dat soort stuff.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    shoppen, tekenen ,lezen, met vrienden afspreken en achter de laptop :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Paardrijden. Ik rij elke dag, maar als ik niet aan het rijden ben zit ik gewoonlijk op m'n kamer te gamen :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zwemmen, lezen, muziek luisteren, schrijven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lezen, schrijven, tekenen/schilderen, gitaar spelen en leuke dingen doen met vrienden. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Paardrijden, wielrennen, fitness, lezen en met vriendinnen afspreken. (:


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    slapen :D

    Dvd kijken. Alle oude series van de jaren 80 & 90. Wel van Nederlandse natuurlijk. En ik weet heel veel van alle Nederlandse acteurs & actrices.
    Meestal hebben m'n username er ook iets mee te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Die heb ik niet echt :')


    -