• Justin Bieber heeft maandagavond een fotograaf aangereden met zijn witte Ferrari. De 19-jarige zanger stopte niet om te kijken hoe de man eraan toe was, maar reed meteen door, zo meldt TMZ. In janauri overleed een paparazzifotograaf nadat hij was aangereden door dezelfde witte Ferrari.

    De zanger verliet maandag samen met een vriend een club aan Sunset Boulevard en wilde in zijn beruchte witte Ferrari wegrijden. Hij gebaarde naar de paparazzi dat ze aan de kant moesten gaan, maar bij het wegrijden raakte hij een fotograaf.

    De man werd geplet tussen de Ferrari en een andere auto. Het is niet bekend of hij gewond is. De politie onderzoekt de zaak.

    De witte Ferrari bezorgt Justin wel meer problemen. Zijn buren klagen namelijk al langere tijd over onder meer geluidsoverlast van de bolide.

    [Bron: Metronieuws.nl]

    Oh ja, hier is de video:

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 2:03 ]


    26 - 02 - '16

    Wtf, die jongen heeft ze volgens mij toch niet meer hoor


    16 - 09 - '17

    "In janauri overleed een paparazzifotograaf nadat hij was aangereden door dezelfde witte Ferrari." Dat artikel uit het vorige topic was al verwarrend genoeg, maar nu snap ik er helemaal niets meer van. Die paparazzo uit januari was toch aangereden door een auto met een oude vrouw achter het stuur? Ik denk niet dat zij in Biebers witte Ferrari zat. ><

    Hoe dan ook, ik vind het allemaal erg raar nieuws. Ik hoop voor die aangereden man dat hij niet gewond is, of tenminste niet ernstig, en voor Bieber dat dit een ongeluk was, want anders heeft hij echt een probleem. Paparazzi kunnen vreselijk zijn, maar iemand aanrijden gaat te ver.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 2:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    "In janauri overleed een paparazzifotograaf nadat hij was aangereden door dezelfde witte Ferrari." Dat artikel uit het vorige topic was al verwarrend genoeg, maar nu snap ik er helemaal niets meer van. Die paparazzo uit januari was toch aangereden door een auto met een oude vrouw achter het stuur? Ik denk niet dat zij in Biebers witte Ferrari zat. ><

    Hoe dan ook, ik vind het allemaal erg raar nieuws. Ik hoop voor die aangereden man dat hij niet gewond is, of tenminste niet ernstig, en voor Bieber dat dit een ongeluk was, want anders heeft hij echt een probleem. Paparazzi kunnen vreselijk zijn, maar iemand aanrijden gaat te ver.
    Media maakt alles erger en ze pakken altijd de kans als het om overdrijven gaat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Paparazzie zit fout, irritant volk


    ©1998

    Ach, we zullen toch nooit weten hoe t nu precies gegaan is. Maar ze zitten dus beide fout in elk geval.


    -

    xSunshineee schreef:
    Wtf, die jongen heeft ze volgens mij toch niet meer hoor


    Queer zijn is gewoon alles

    Sever schreef:
    Ach, we zullen toch nooit weten hoe t nu precies gegaan is. Maar ze zitten dus beide fout in elk geval.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Bieber trekt wel ongelukken aan zeg!!

    Tja moet je maar geen ontzettend mooie maar hele duure auto kopen!
    Karma is a bitch!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Justin Pieper is koppig nog erger dan nen ezel (sorry)


    I'm a girl in the world

    Ik heb een artikel gelezen waar het anders werd uitgelegd, die kerel sprong zelf voor de auto geloof ik. En daarvoor was hij heel erg opdringerig en irritant. Dus als dat klopt is het wel z'n eigen schuld, vind ik.


    I can't define who I am.

    Maar eh, dit is al heel oud.


    To infinity and beyond •

    Die jongen brengt zichzelf de laatste tijd ook alleen maar in de problemen, hè?


    Bad decisions make good stories.

    En hij spuugt op zijn fans (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Sever schreef:
    Ach, we zullen toch nooit weten hoe t nu precies gegaan is. Maar ze zitten dus beide fout in elk geval.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Ah bah! Word zo moe van die hele Bieber he..
    Dat beroemd zijn stijgt hem naar de kop!
    Eerder had ik geen problemen met hem, was hij gewoon een jongentje dat bekend werd, terwijl hij niet echt een talent had..

    Maar nu! elke dag heb je minstens één bericht van Bieber.
    Spugend op een balkon, zeikend in een ton, Bill Clinton beledigen, paparazzi aanrijden, enz. Pfffffftttt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.