• Beste Quizletter,

    momenteel flitst het hier hevig in Utrecht met soms gerommel.
    mag ik jou vragen hoe het weer bij jou is ??

    danku !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Het is stil. :C
    Ik wil regeeeeeen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thysia schreef:
    Hetzelfde.


    16 - 09 - '17

    And it goes BAM BAM BAM then it went FLITS FLITS FLITS then it went BAMMMMMMMMMM


    I recycle my thoughts.

    Ook hier rijd Donar op zijn bokkenwagen door de hemel met Njoord op zn hielen want de regen blijft stromen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Draculea schreef:
    (...)
    Straks verzuipt ie. Heeft ie geen eigen parapluutje of zo? :Y)


    Nee:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Nou, hier is het stil... en ik wilde juist onweer, voor de sfeer die ik nodig heb om het volgende hoofdstuk van mijn story te schrijven :c (Heemskerk)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Nou, hier is het stil... en ik wilde juist onweer, voor de sfeer die ik nodig heb om het volgende hoofdstuk van mijn story te schrijven :c (Heemskerk)
    Ik zal die eikel Donar zeggen op te donderen naar heemskerk :P vind je het goed als ik njoord mee stuur?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sodeju, het gaat hier hard tekeer.

    ravensmoon schreef:
    (...)Ik zal die eikel Donar zeggen op te donderen naar heemskerk :P vind je het goed als ik njoord mee stuur?


    Whaha, kom maar c:


    Happy Birthday my Potter!

    Zware regen on onweer. En ik geloof dat ik de kussens van de tuinstoelen buiten heb laten liggen... Oeps.


    Bad decisions make good stories.

    hier nu in Utrecht ook flink klappen :|


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Rider schreef:
    (...)

    Whaha, kom maar c:
    Njoord Donar! ga ergens anders hangen Heemskerk ofo :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zwaar onweer hier in Antwerpen.
    Mijn licht is aan het flikkeren, het water uit de wc en de douche komt omhoog samen met een vieze geur en er staan al verschillende straten blank op nog geen uur tijd. (cat)
    Het water is zelfs door de kier van de deur naar binnen gekomen waardoor onze mat kletsnat is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Zwaar onweer hier in Antwerpen.
    Mijn licht is aan het flikkeren, het water uit de wc en de douche komt omhoog samen met een vieze geur en er staan al verschillende straten blank op nog geen uur tijd. (cat)
    Het water is zelfs door de kier van de deur naar binnen gekomen waardoor onze mat kletsnat is.
    ben zo blij dat ik in een flat woon :-Y


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Naerys schreef:
    Zwaar onweer hier in Antwerpen.
    Mijn licht is aan het flikkeren, het water uit de wc en de douche komt omhoog samen met een vieze geur en er staan al verschillende straten blank op nog geen uur tijd. (cat)
    Het water is zelfs door de kier van de deur naar binnen gekomen waardoor onze mat kletsnat is.


    ohhhhhhhh, zo erg ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!