• voor mijn Cambridge CAE (Certificate in Advanced English) examen! *O*

    Ik dacht dat ik het Speaking gedeelte vrij slecht had gedaan, maar blijkbaar niet, want ik heb over het hele examen 87 van de 100 punten gehaald - je hebt 60 nodig om te slagen - waarmee ik een A heb, wat het beste resultaat is dat je kunt krijgen. I'm happy. ^^
    Er is ook al taart in huis, want mijn zusje is vandaag jarig, haha. :3 Waar zijn jullie blij om?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Theodora schreef:
    (...)

    Ik woon in België


    Oeps. x') Nou ja, het is wereldwijd, dus ze zullen het ook wel ergens in België afnemen, en dat zou ook op hun site moeten staan. Groningen is voor jou dan in ieder geval geen handige plek, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bedankt, allemaal. (bloos)




    (...)

    Bah, ik moet er niet eens aan denken. Maar aan de positieve kant verdien je zo waarschijnlijk wel een hele hoop geld, toch? (krul)


    En toen dacht ik ineens maar die naam word al gebruikt in een verhaal. Blijkt het een hele andere naam te zijn, blijkbaar is vandaag mijn geluksdag hoewel ik wel zeer verbaasd was dat het echt een andere naam was.


    Physics is awesome

    Niceeee, congratulations!!!!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd :3 Ik ging dat ook doen, maar ik veranderde van school en daar hadden ze dat niet D:

    Square schreef:
    (...)

    Oeps. x') Nou ja, het is wereldwijd, dus ze zullen het ook wel ergens in België afnemen, en dat zou ook op hun site moeten staan. Groningen is voor jou dan in ieder geval geen handige plek, haha. :'D


    Ja ik ga er zeker eens voor kijken. Heb net die test gedaan om je niveau te bepalen en ik haalde een score van 25, wat als ik het goed heb de hoogste score is. Hun advies is dat ik het Proficiency examen zou doen.
    Ik voel me best gevleid nu, ondanks dat ik die test poepsimpel vond :W


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is de gedachte waaraan ik me al die tijd vast blijf houden. :Y)
    Nee grapje, zo erg is het nu ook weer niet. Maar ik had wel graag af en toe een dagje vrij gehad.


    Pff, dat kan ik me wel voorstellen. Ik vind het altijd erg dapper als ik hoor dat iemand de hele vakantie werkt, want ik zou dat gewoon niet volhouden. Ik was echt toe aan vakantie na het schooljaar. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd!

    Ben vandaag niet speciaal blij om iets. Ben in ieder geval niet happy om het feit dat ik op de fiets in een storm terecht kwam en daarna nog iets van 50 kilometer mocht fietsen....


    Stenenlikker

    Theodora schreef:
    (...)

    Ja ik ga er zeker eens voor kijken. Heb net die test gedaan om je niveau te bepalen en ik haalde een score van 25, wat als ik het goed heb de hoogste score is. Hun advies is dat ik het Proficiency examen zou doen.
    Ik voel me best gevleid nu, ondanks dat ik die test poepsimpel vond :W


    Haha, dan begint je in ieder geval alvast heel goed. CPE is inderdaad het hoogst, tenzij je de academische of zakelijke richting op wilt. ^^

    Ik heb het via school gedaan, maar de voorbereindende tests die we daar kregen waren soms ook erg simpel. Ik was al bang dat het echte examen opeens een heel stuk moeilijker zou zijn, maar gelukkig viel dat mee. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dan begint je in ieder geval alvast heel goed. CPE is inderdaad het hoogst, tenzij je de academische of zakelijke richting op wilt. ^^

    Ik heb het via school gedaan, maar de voorbereindende tests die we daar kregen waren soms ook erg simpel. Ik was al bang dat het echte examen opeens een heel stuk moeilijker zou zijn, maar gelukkig viel dat mee. x')


    Ik ben een kijkje aan het nemen naar de proefexamens, en die vallen inderdaad ook heel erg goed mee.
    Vreemd toch, dat ik hier meteen enthousiast over ben terwijl ik het studeren voor mijn rijbewijs maar blijf uitstellen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gefeliciflapstaart! *O*

    Doet me denken aan mijn zus. Die heeft zo;n internationaal programma voor Engels gedaan: IB (geen idee waar het voor staat, maar het is moeilijker dat het Engels wat je normaal op school krijgt) en ze had er een acht voor. :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! *O*

    En nee, ik ben niet zo speciaal blij nee (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gefeliciteerd! :'D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gefeliciteerd!!

    Gefeliciteerd!

    Ik ben vandaag in Amsterdam naar mijn halfzus geweest.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Gefeliciteerd!
    Ik ben momenteel nergens echt blij om, want ik moet studeren voor mijn herexamens :(


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.