• Hee allemaal!
    Ik zat eraan te denken om weer eens een RPG te maken, maar ik weet niet of het wel zal aanslaan en of het wel goed is. Wat ik in gedachten had gaat over een normale klas middelbare schoolleerlingen. Eerst zal er een tijdje niks gebeuren, maar dan worden er één voor één normale leerlingen minder normaal (de reden wordt later duidelijk); ze zullen veranderen in weerwolven en vampiers (sorry als dit te mainstream is, maar ik vind het altijd leuk om te spelen).
    De keuze van leerlingen die veranderen gaat totaal willekeurig. Niemand kan van te voren al invullen wat ze willen worden, dit is gewoon om het realistischer te houden. Ik zal dan gewoon zo'n online generator ding gebruiken; dit bepaalt wie er eerst zal veranderen en later wat voor soort wezen ze zullen worden.
    Soms zullen er meerdere leerlingen achter elkaar veranderen, soms maar 1, en de tijd die ertussen zit verschilt ook. Door gebeten te worden door een vampier of weerwolf kan een mens veranderen, maar soms ook doodgaan. En het is maar de vraag of ze veranderde leerlingen het geheim zullen houden of niet.
    Het is wel de bedoeling dat degenen die veranderen niet zomaar een geweldige vampier/weerwolf zullen zijn. Wat mijn idee van weerwolven en vampieren is zal ik ook nog uitleggen, hoe ze veranderen, etc. etc. etc. Dit is maar even slordig uitgelegd, maar ik vraag me af of dit wel interessant is. Zo ja, misschien suggesties voor een titel? Zo nee, kritiek is ook welkom.

    -x-


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I can't define who I am.