• Duitse brandweermannen 6 uur lang bezig man te redden

    Zes uur lang is de Duitse brandweer bezig geweest om een 29-jarige man uit zijn huis te bevrijden. Hoezo zes uur lang? De beste man woog maar liefs 400 kilo. Oef!

    Vanwege zijn omvang en gewicht kon hij niet via het trappenhuis naar buiten of met een hoogwerker uit de woning worden gehaald. De brandweer zette een grote shovel in.

    Er werd een groot gat in de muur geslagen om de man eruit te halen. Daarna werd hij met de nodige moeite in de laadklep getild en beneden op straat gezet.

    De brandweer kwam in actie nadat een arts constateerde dat de man direct naar het ziekenhuis moest. Hij zou last hebben van buikpijn.

    Bron: Ondertussen.nl


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    400 kilo en hij is nog niet eens dood wegens overgewicht? O my gawd! D:

    Hoe kún je zo leven? D:

    Hahahhahahah die laatste zin ook! ''hij had last van buikpijn''. Misschien iets teveel gegeten I guess? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    O my...


    I recycle my thoughts.

    Haha die laatste zin had ik nog niet eens gelezen. "Hij zou last hebben van buikpijn." Snap ik als je 400 kilo weegt. Jezus.


    I recycle my thoughts.

    Is het in zo'n geval niet bijna gemakkelijker en goedkoper om alles wat er nodig is naar die man toe te brengen, in plaats van zijn halve huis te slopen en de brandweer zes uur lang bezig te houden? :')

    Maar oké. De brandweer redt dus niet alleen katten uit bomen en hamsters uit wc-potten, maar ook mensen met overgewicht uit hun huis. Weten we dat ook weer. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou me echt rot voelen als ik die man zou zijn. En als hij alleen te dik is door teveel eten, zou ik afvallen sterk in overweging nemen.


    I can't define who I am.

    400 kilo?
    Dat is een serieuze kerel. (cat)
    Snap niet hoe je jezelf zo kan laten gaan...Ik zou me echt schamen in zijn plaats eigenlijk.
    Het spijtige aan zulke zware mensen is, dat als ze af zouden vallen, het fataal kan aflopen voor hen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zoo, dat was een zware klus - Pun not indented


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'