• Ik vroeg mij af hoeveel uur jullie gemiddeld, per dag, op jullie laptop/computer zitten?
    Door de vakantie zit ik bijna de hele dag op mijn laptop, en daar wil ik wat aan gaan doen voordat ik verslaafd raak ofzo iets.
    Nu heb ik een dingetje gedownload: StayFocusd. Dit blokkeert bepaalde sites gewoon na een aantal uur, die je zelf kan instellen. Alleen heb ik géén idee wat normale uren zijn.
    Dus mogelijk niet mijn beste plan nu wil ik mijn tijd een beetje middelen door aan veel mensen te vragen hoeveel tijd zij gemiddeld besteden op hun laptop :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ApexPredator schreef:
    Als ik geen plannen heb die dag: van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. :Y)


    Vatican Cameos

    WhiteToms schreef:
    Te lang en zeker nu het vakantie is.

    Same en ik gerbuik daar Cold Turkey voor. (nuja ik denk dat dat hetzelfde doet)
    Altijd op tijdens de examens, en momenteel ook maar dan voor minder sites.
    In de examens blok ik ongeveer alle sites waar ik op ga buiten de standaard (nieuws), en nu in de vakantie blok ik facebook en stardoll ;d

    Ik blok altijd met het vooruitzicht dat ik in de tijd wanneer ik erop zit op de moment die ik blok en de moment waarop ik mijn volgende blok instel iets heb gedaan waarvoor ik echt actie heb ondernomen. Nu in de vakantie denk ik dus vooruit aan wat ik ga doen komende dag, en afhankelijk daarvan zet ik hem op, soms blok ik voor maar 2 uur ofzo, maar nu bijvoorbeeld staat hij al op sinds gisteren middag tot morgen ochtend ;d

    Nu ja om het zo te zeggen, ik kijk eigenlijk niet echt op een gemiddeld aantal uur per dag omdat ik 'verslaafd' ben aan bepaalde sites en van de moment dat ik die blok doe ik automatisch minder op de computer, of in ieder geval interessantere dingen.


    effort never betrays you

    1 of 2 uurtjes, mijn ouders computeren meer dan ik(A)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik zit in de vakantie ook gemiddeld aan de vijftien. Het was al een hele opluchting om te zien dat iemand hetzelfde doet. :'D

    EDIT; nou moet ik er wel bij zeggen dat ik redelijk computerverslaafd ben. (cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    4 uur en meer in de vakantie en 3 uur als het school is


    I'm a girl in the world

    Een half uur tot een uur
    Zit voornamelijk op mijn mobiel


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Maakt niet uit of ik naar school moet of niet. Ik haal 10 uur makkelijk (als ik niks geplant heb / niks ga doen).

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 9:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou voor 5 uur gaan in de vakantie, voor jou. 8D Ik zit er de laatste tijd weinig achter omdat ik andere dingen doe.


    Your make-up is terrible

    Ehww laten we zeggen lang!
    In de zomer valt het nog wel mee. Ga ik meestal toch weg maar op een regenachtige dag en ik heb geen school. 'haaay laptop!'.
    Maar ik denk dat normaal ongeveer 2 uur is.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik heb hem nu op 5 uur staan :')
    En om 1 uur kan ik een uur lang op geen enkele site meer.
    Scheelt dat ik vanavond naar de film ga, scheelt toch al weer wat tijd :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Normaalgesproken zat ik op een gemiddelde vakantiedag toch zeker vier uur achter mijn laptop, maar dat is nu veel minder geworden. Ik sport veel, werk, leer voor mijn theorie-examen en spreek zo nu en dan wat af met mijn vriendinnen. Er blijft gewoon geen tijd over om iedere dag een uitgebreide computersessie te houden, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nu het vakantie is, zit ik veel achter de computer. Als ik iets ga eten, pauzeer ik.
    Voordat ik ga slapen, schrijf ik meestal nog één hoofdstuk, maar dan op mijn tablet. Maar tegenwoordig lees ik 's avonds en schrijf ik 's ochtends nog wat als ik erg vroeg wakker wordt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Draculea schreef:
    Ik sta op met mijn laptop en ik ga slapen met mijn laptop.
    Yes, it's that bad. (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zit de hele dag op de computer met alleen een pauze als ik wat ga doen (naar de stad, etc.) of als ik ga eten.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 15:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Draculea schreef:
    Ik sta op met mijn laptop en ik ga slapen met mijn laptop.
    Yes, it's that bad. (cat)


    26 - 02 - '16