• Ik vroeg mij af hoeveel uur jullie gemiddeld, per dag, op jullie laptop/computer zitten?
    Door de vakantie zit ik bijna de hele dag op mijn laptop, en daar wil ik wat aan gaan doen voordat ik verslaafd raak ofzo iets.
    Nu heb ik een dingetje gedownload: StayFocusd. Dit blokkeert bepaalde sites gewoon na een aantal uur, die je zelf kan instellen. Alleen heb ik géén idee wat normale uren zijn.
    Dus mogelijk niet mijn beste plan nu wil ik mijn tijd een beetje middelen door aan veel mensen te vragen hoeveel tijd zij gemiddeld besteden op hun laptop :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    zeker vijf uren (bloos)


    -

    Veeeeel te lang c:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Veeeeel te lang c:

    Hahah, I was kidding. Geen idee eigenlijk x'p


    -

    schooldagen: 4 uur
    vakantie: half uur tot 1 uur

    Dit komt, omdat ik met schooldagen niets te doen heb en elke vakantie wel ergens naar toe ga.

    Ik zit zelf gemiddeld 11 uur per dag and damn, dat moet minder worden.
    Om 1 uur schakelt dat ding alle sites uit.
    You're all invited on my funeral


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik raak elke dag de tel kwijt :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik sta op met mijn laptop en ik ga slapen met mijn laptop.
    Yes, it's that bad. (cat)

    Tijdens de vakantie van het moment dat ik opsta tot ik ga slapen (dat mag je dan ook redelijk letterlijk nemen, ik stop alleen om te eten en te douchen en zo), en op schooldagen zet ik meteen mijn computer aan als ik thuiskom en ook dan blijf ik erop bezig tot ik ga slapen.
    Maar ik ben niet de hele tijd op het internet bezig (hoewel ik op sommige dagen wel urenlang anime kan kijken of manga kan lezen), maar ik doe ook een groot deel van mijn schoolwerk op de computer, omdat ik verschillende hoorcolleges heb waar ik mijn laptop mee naartoe neem en zo.
    De laatste tijd ben ik bijvoorbeeld veel bezig om me voor te bereiden op mijn herexamens in augustus.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ongeveer 7 uur in de vakantie :"D Ik zou zo'n ding nooit downloaden, want dan ga ik op m'n tablet en als dat saai wordt ga ik toch weer terug.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 23:26 ]

    2 uur per dag in de vakantie denk ik. Tijdens school wel meer want heb hem ook vaak nodig voor sommige vakken. Dan denk ik zo'n 4 uur per dag.


    I recycle my thoughts.

    Bij mam, mag ik in de vakantie een half uur gewoon + verplicht half uur typen, als ik geluk heb mag ik soms een half uur extra, bij pa gewoon 1 uur. Bij ma zit ik er ook nog even s'avonds op wanneer iedereen slaapt, like now ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Met vakantie: zo veel mogelijk zolang ik niet hoef te werken. Maar een gewone/gemiddelde tijd zou waarschijnlijk drie uur zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Memoria schreef:
    Te lang. Ik denk echt 7 uur als ik de kans krijg. :')


    Chaos is a ladder.

    Ben ik echt de enige die bijna elke dag 15 uur op internet zit in de vakantie? D:
    Als ik het zo lees, krijg ik echt het gevoel dat ik een verslaving heb :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Ben ik echt de enige die bijna elke dag 15 uur op internet zit in de vakantie? D:
    Als ik het zo lees, krijg ik echt het gevoel dat ik een verslaving heb :')

    Nee hoor, ik zit in de vakantie ook gemiddeld aan de vijftien. Het was al een hele opluchting om te zien dat iemand hetzelfde doet. :'D

    EDIT; nou moet ik er wel bij zeggen dat ik redelijk computerverslaafd ben. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 0:31 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.