• This topic is just for talking about the RPG and about nothing.

    Praattopic 2.
    Rollentopic
    Rollentopic 2
    Rollenstory
    Topic 1.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:33 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rider schreef:
    (...)

    Key key c: Zat ze in een coupé? Want ik heb Ricky over de gang lopen, dus dan kan ik haar makkelijk sturen.

    Ik heb nog niks gepost, kijk maar wat het beste uitkomt voor je 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is er mischien iemand die iets wil krijgen met mijn karakter chloë?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    Is er mischien iemand die iets wil krijgen met mijn karakter chloë?


    Misschien moet je eerst eens beginnen met Rpgen?


    Happy Birthday my Potter!

    Wie wil Samantha - Slytherin meeten?


    That is a perfect copy of reality.

    Rider schreef:
    (...)

    Misschien moet je eerst eens beginnen met Rpgen?
    ben ik al mee bezig XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (...) ben ik al mee bezig XD


    Wel, ga dan daar mee door en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd, lijkt mij.


    Happy Birthday my Potter!

    Kan iemand nog iets met Caitlin (Gryffindor) - Audrey (Hufflepuff) of Maeve (Slytherin)?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan vandaag nog 1 keer posten maar vanaf morgen ben ik zeven dagen weg.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rider schreef:
    (...)

    Wel, ga dan daar mee door en dan zie je vanzelf wel wat er gebeurd, lijkt mij.

    Oke alluwel dit is mijn eerste keer en ik ben er echt slecht in


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    SweetCheeks schreef:
    Kan iemand nog iets met Caitlin (Gryffindor) - Audrey (Hufflepuff) of Maeve (Slytherin)?


    Wat mij betreft mag je met of Caitlin, of Audrey wel naar Ricky komen? Ze heeft net gevraagd of ze bij Laurene in de coupé mag zitten, maar Macabre heeft nog niet gereageerd.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Wat mij betreft mag je met of Caitlin, of Audrey wel naar Ricky komen? Ze heeft net gevraagd of ze bij Laurene in de coupé mag zitten, maar Macabre heeft nog niet gereageerd.


    Ik stuur Caitlin wel naar Ricky. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zal de komende week amper tot niet aanwezig zijn, dus dan moeten jullie het even zonder mij doen, maar zijn jullie al klaar om de trein op Hogwarts aan te laten komen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik zal de komende week amper tot niet aanwezig zijn, dus dan moeten jullie het even zonder mij doen, maar zijn jullie al klaar om de trein op Hogwarts aan te laten komen?


    Ahw, jammer Lies!
    Maar ja hoor, van mij mogen we op Hogwarts aankomen als iedereen het daarmee eens is.
    Maar even een vraagje: hoe wil je het dan gaan doen qua lesuren enzo? Of blijft het de hele week de eerste avond?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rider schreef:
    (...)

    Wat mij betreft mag je met of Caitlin, of Audrey wel naar Ricky komen? Ze heeft net gevraagd of ze bij Laurene in de coupé mag zitten, maar Macabre heeft nog niet gereageerd.

    Sorry, nog helemaal niet aan toegekomen. Ik heb net de hele dag gewerkt en ben kapot, dus ik kijk of ik vanavond even snel kan reageren :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Sorry, nog helemaal niet aan toegekomen. Ik heb net de hele dag gewerkt en ben kapot, dus ik kijk of ik vanavond even snel kan reageren :]


    Oké, geeft niet hoor, als Ricky dan kan gaan zitten, kan de Caitlin post daarop aansluiten c:


    Happy Birthday my Potter!