• Nou ik keek vandaag op nelly.com en ik zag onzettend moooooie schoenen en wil ze graag halen. Probleem is dat hij wit is en het dus snel vies kan worden.. M'n vriendin zei dat je met een beetje bleekmiddel eroverheen kan poetsen wanneer het vies is en het daarna weer net als nieuw word. Ik weet dat je dat met leer wel kunt doen maar helpt bleekmiddel ook met stof?


    Dit is het schoen en erbij staat: Sneakers van NLY SHOES met hoge schacht en riempje met klittenbandsluiting. Veters en ritssluiting. Ronde neus en details in een andere kleur.
    Hoogte v/d schacht ca. 10 cm. Omtrek v/d schacht ca. 30 cm.
    Gemaakt van stof, stoffen binnenzijde en PU-leer. Rubberen buitenzool.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik weet het eigenlijk niet, maar ik heb zo'n idee dat dat niet heel goed werkt op stof.

    Draculea schreef:
    Ik weet het eigenlijk niet, maar ik heb zo'n idee dat dat niet heel goed werkt op stof.


    Dat heb ik dus oook. Werkt het op rubber dan?

    Ik denk dat je als je bleekmiddel gaat gebruiken net plekken gaat krijgen op schoenen.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik denk dat je als je bleekmiddel gaat gebruiken net plekken gaat krijgen op schoenen.


    Bij de stof of leer?

    Ik zou het niet weten, maar volgens mij is het beter als je het niet doet vanwege de stof.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Volgens mij kan het wel met nagellakremover


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    Volgens mij kan het wel met nagellakremover


    Huhh kun je de vlekken van de stof verwijderen met nagellakremover ? lol

    yasminhazael schreef:
    (...)

    Bij de stof of leer?

    Beiden.


    comfort in c h a o s

    Je kunt er natuurlijk ook gewoon zuinig mee omgaan :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kan ze ook gewoon in het wasmachine steken. (Laag wassen denk ik) Dat doet ons mama soms met mijn lichte stoffen schoenen (en neopreenschoenen) en dan is het ook gewoon uitgewassen.

    Ik weet niet hoe bleekmiddel reageert op wit, maar op kleur (stof) heeft het het effect dat je de kleur eruit haalt. Ik denk dat het niet de beste oplossing is. Misschien omdat het de kleur (of geen kleur) opvreet, dat het stof ook zwakker wordt en dan sneller kapot gaat. Maar dat weet ik niet zeker.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sinistre schreef:
    Je kunt er natuurlijk ook gewoon zuinig mee omgaan :Y)


    Dit doe ik altijd, ik heb namelijk geen andere goede middelen :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    als het stof is, kan het dan niet gewoon in de wasmachine?


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Als er vlekken zijn op mijn witte broek die mijn moeder er niet uit krijgt met het wassen, dan gebruikt ze gewoon wat bleekmiddel vermengd met water.
    Meer water als bleekmiddel dus.
    En dan gewoon even laten intrekken en afspoelen.
    Het werkte tot nu toe altijd, alleen weet ik niet of het werkt met schoenen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mij lijkt het niet slim om bleek te gebruiken op schoenen. Het kan gaan vlekken :/
    Kun je ze dan niet gewoon schoonmaken met een doekje als het vies wordt? Werkt altijd bij mijn schoenen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pharrell schreef:
    Volgens mij kan het wel met nagellakremover


    Precies !
    Ik heb witte nikes , en er was een x per ongeluk een beetje nagellak op gekomen , ik haalde het weg met nagellakremover , was ook gelijk het vuil eraf ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa