• Wat ik zoek:
    *One Direction
    *Cinema Bizarre -Als die er nog zijn? Ik vind ze iniedergeval niet meer :(
    *Bromance
    *Nederlands geschreven en gesproken -Ik lees echt geen Engelse, i'm sorry

    Alsjeblieft kom met goede story's en als je een Cinema Bizarre story heb dan is het 99,99% zeker dat ik het lees, want volgensmij moet je ze inmiddels inlijsten omdat ze er bijna niet zijn.

    Thanks people! ;)


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Lees je geen OP?


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Lees je geen OP?

    Sorry maar wat zijn dat?:$


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    TragicMagic schreef:
    (...)
    Sorry maar wat zijn dat?:$

    Onbekende Personen stories, dus stories waarin alle personen zelf zijn verzonnen, dus geen fanfictions zoals One Direction stories. Alles is geheel zelf verzonnen. Snap je?


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Onbekende Personen stories, dus stories waarin alle personen zelf zijn verzonnen, dus geen fanfictions zoals One Direction stories. Alles is geheel zelf verzonnen. Snap je?

    Oo dat dacht ik al, nee die lees ik niet tenzij het echt een goed verhaal is maar niet een random story over weer een of andere liefde


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    TragicMagic schreef:
    (...)
    Oo dat dacht ik al, nee die lees ik niet tenzij het echt een goed verhaal is maar niet een random story over weer een of andere liefde

    Ik kan mijn story wel aan jou aanraden. En btw - het is handig als dat in de beginpost wordt gezet.


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Haar beste vriendin, Danielle Ruit, had iets voor haar te verbergen. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb veel verhalen. Maar of je het wel wilt lezen...


    Stay strong

    Ik heb er nog wel een aantal op mijn profiel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb ook een aantal verhalen, maar 3 daar van zijn OP...
    En nee het is geen een of andere liefdes story, 2 daarvan zijn in de genre fantasy.
    En ik heb een 1D story :)
    Dus als je geïnteresseerd bent:




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Oh en deze, maar die kon er niet meer bij omdat ik anders te veel foto's had...

    •••••••••••••••••••••••••••

    She's my best friend.
    No, she's mine.
    Are they twins?






    •••••••••••••••••••••••••••
    You look like me.
    I look like you.
    Are we sisters?






    • One Direction bestaat niet.
    • Niall Horan
    • Harry Styles
    • Alice Avery
    • Jenna Marin
    • Start: 28 - 07 * 2013
    • Eind: ~
    • Record:
    • blackXwhite©
    • HarrysWife©


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.
    [


    -

    Irresistible -Larry Stylinson


    I've tried to ask myself,
    should I see someone else?
    The answer is no


    # One Direction bestaat
    #Is een klein beetje Zarry in verwerkt
    #Word geschreven vanuit Harry
    # Bevat homoseksualiteit
    # Bevatten delen die 16+ zijn
    # Niet gebaseerd op waargebeurde feiten
    # Nederlands geschreven





    ---


    Summer love -Zourry [16+]


    You were my Summer love
    You always will be my Summer love


    # One Direction bestaat niet
    # Bevat homoseksualiteit
    # Bevatten delen die 16+ zijn
    # Niet gebaseerd op waargebeurde feiten
    # Nederlands geschreven


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13
    • Einde: -.


    Ik begin pas 12 augustus aangezien ik dan terug ben uit Italië en ik die vakantie ga gebruiken als inspiratiebron. Het zou heel fijn zijn als je al een abo zou nemen en gewoon afwacht. Ook reactie's zijn geweldig! Als je graag One Direction leest, ik ga misschien Liam als mannelijke 'hoofdrol' gebruiken. (:

    Linkje erbij ^^

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk


    Whispering waves

    Hoe anti-sociaal in radicaal kan veranderen


    Romy, een zestienjarig meisje dat al sinds haar kleutertijd weinig tot geen vriendinnen heeft gehad, en daar naar eigen zeggen nog geen behoefte aan heeft. . Zij spendeert haar dagen lezend, muziek luisterend of schrijvend door en zit daarmee niemand in de weg.
    Ook op school is ze vrij onzichtbaar, tot ze de negentienjarige Richard per toeval ontmoet. Hij laat haar zien hoe ze zichzelf opnieuw tegen kan komen, al zal ze daar veel voor moeten opgeven.

    klik


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe