• Ik heb zo´n zin om te schrijven de laatste tijd, alleen heb ik geen inspiratie en lijkt het me leuk om met iemand anders te schrijven :)
    Vandaar deze topic :P
    De genre is op zich geen probleem voor mij, het liefst een onbekende verhalen story, en anders het liefst One Direction.
    Laat een berichtje achter als je interesse hebt en dan kunnen we samen een verhaallijn bedenken :)

    X AliceLiddell

    PS: Ik ga morgenavond drie weken op vakantie, dus hou er rekening mee dat ik in die periode niet vaak op Q zal zijn!!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 19:10 ]


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Ik zoek een co writer op mijn Onbekende Personen story (fantasy) Black Angel. Zie mijn topic.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 21:27 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Onbekende personen 1D vind het beide wel leuk :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Iemand nog?
    Ik wacht nog op een antwoord dus er is nog kans :P


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    ik doe veel rp's 1 op 1 meestal middeleeuws fantasy onbekende


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Moore schreef:
    Ik zoek een co writer op mijn Onbekende Personen story (fantasy) Black Angel. Zie mijn topic.


    Some people are art and do art at the same time

    ravensmoon schreef:
    ik doe veel rp's 1 op 1 meestal middeleeuws fantasy onbekende


    Ik schrijf liever stories :$


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    Moore schreef:
    (...)


    Ik weet niet zeker of dat een story is dat bij mij past, sorry :S


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.

    AliceLiddell schreef:
    (...)

    Ik weet niet zeker of dat een story is dat bij mij past, sorry :S

    Ah oké, het geeft niet.


    Some people are art and do art at the same time

    AliceLiddell schreef:
    Iemand nog?
    Ik wacht nog op een antwoord dus er is nog kans :P


    The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. - Capt. Jack Sparrow.