• Hallo !

    ik heb net boodschappen gedaan en er was een hele grote stapel met wc-papier.
    de AH biedt dit aan voor een leuke prijs en nou zag ik dat er GRATIS strandballen zijn.
    Ik dacht : ohhhh gratis strandbal, laat ik er 2 meenemen !!
    kom ik thuis en ik zie op de verpakking van de strandbal staan :

    GRATIS

    strandbal bij aankoop van een pak Page Original 24-rol wc-papier.

    Heb jij ook wel is zoown bonde actie gehad ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ohw hahaha xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ahahaha niet zo slim xD ik maak genoeg blonde acties.
    Bij ons bij de snackbar staat zo'n groot bordt buiten met een ijsje erop en ik was aan het praten met iemand en ging dus steeds een stukje na achter omdat er steeds meer mensen bij kwamen en toen ben ik over dat bordt heen gestruikeld niet zo slim XD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Het spijt me heel erg, maar dat is wel heel erg stom. Tegen dit soort dingen kan ik vanwege mijn baan heel slecht tegen. Heel veel mensen denken bij het woord GRATIS dat ze alles meekunnen nemen. Of als we een actie op het werk hebben 2+1 gratis en op het bord staat duidelijk dat er een sticker op het artikel moet staan, komen mensen toch met producten aan waar die sticker niet op staat. 'Ja, maar het is toch 2 en 1 gratis?' Lezen is tegenwoordig zo moeilijk.
    Maar ik neem aan dat je nu gewoon voor die strandballen hebt betaald, aangezien ik uit je verhaal opmaak dat je niet de juiste producten ervoor hebt gekocht.
    Heb je dit niet dan moet het winkelpersoneel ook maar wat beter opletten.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Het spijt me heel erg, maar dat is wel heel erg stom. Tegen dit soort dingen kan ik vanwege mijn baan heel slecht tegen. Heel veel mensen denken bij het woord GRATIS dat ze alles meekunnen nemen. Of als we een actie op het werk hebben 2+1 gratis en op het bord staat duidelijk dat er een sticker op het artikel moet staan, komen mensen toch met producten aan waar die sticker niet op staat. 'Ja, maar het is toch 2 en 1 gratis?' Lezen is tegenwoordig zo moeilijk.
    Maar ik neem aan dat je nu gewoon voor die strandballen hebt betaald, aangezien ik uit je verhaal opmaak dat je niet de juiste producten ervoor hebt gekocht.
    Heb je dit niet dan moet het winkelpersoneel ook maar wat beter opletten.


    zal ik de strandballen dan terugleggen ?


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Immortal schreef:
    Het spijt me heel erg, maar dat is wel heel erg stom. Tegen dit soort dingen kan ik vanwege mijn baan heel slecht tegen. Heel veel mensen denken bij het woord GRATIS dat ze alles meekunnen nemen. Of als we een actie op het werk hebben 2+1 gratis en op het bord staat duidelijk dat er een sticker op het artikel moet staan, komen mensen toch met producten aan waar die sticker niet op staat. 'Ja, maar het is toch 2 en 1 gratis?' Lezen is tegenwoordig zo moeilijk.
    Maar ik neem aan dat je nu gewoon voor die strandballen hebt betaald, aangezien ik uit je verhaal opmaak dat je niet de juiste producten ervoor hebt gekocht.
    Heb je dit niet dan moet het winkelpersoneel ook maar wat beter opletten.
    iedereen heeft toch wel eens wat stoms gedaan? ik heb wel eens zitten eten in een restaurant en helemaal vergeten af te rekenen. nu ben ik wel terug gegaan omdat ik niet kan leven met schuld gevoelens...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    2Aug2013 schreef:
    (...)

    zal ik de strandballen dan terugleggen ?

    Nee, als je ze al thuis hebt zal ik er gewoon van genieten. Dat is dan een fout van het winkelpersoneel.
    Dat is net zoiets als bij de Lidl 1 fles cola op de band leggen en duidelijk zeggen we hebben er nog 5 onderin de kar liggen en dan die gewoon niet aanslaan.
    Dat is gewoon geluk hebben van een foutje van een personeel.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Nee, als je ze al thuis hebt zal ik er gewoon van genieten. Dat is dan een fout van het winkelpersoneel.
    Dat is net zoiets als bij de Lidl 1 fles cola op de band leggen en duidelijk zeggen we hebben er nog 5 onderin de kar liggen en dan die gewoon niet aanslaan.
    Dat is gewoon geluk hebben van een foutje van een personeel.


    ik zal voortaan eerst kijken en lezen voordat ik iets pak of doe (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ravensmoon schreef:
    (...)iedereen heeft toch wel eens wat stoms gedaan? ik heb wel eens zitten eten in een restaurant en helemaal vergeten af te rekenen. nu ben ik wel terug gegaan omdat ik niet kan leven met schuld gevoelens...


    Ik zeg toch ook niet dat ik noot iets stoms doe, regelmatig. Maar ik krijg we altijd te horen hoe stom het is. Ze geeft zelf aan dat het stom is, mag ik dat dan niet bevestigen? Of moet ik bij elk stom ding dat iemand doet zeggen dat het niet erg is?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jezus zeg, moet er over alles worden gebitched. Wanneer kunnen Quizletters nou eindelijk eens normaal reageren.
    OT: Niet zo heel slim nee. x'D


    Some people are art and do art at the same time

    Immortal schreef:
    (...)

    Ik zeg toch ook niet dat ik noot iets stoms doe, regelmatig. Maar ik krijg we altijd te horen hoe stom het is. Ze geeft zelf aan dat het stom is, mag ik dat dan niet bevestigen? Of moet ik bij elk stom ding dat iemand doet zeggen dat het niet erg is?
    Rustig rustig, ik heb jou berichtje op de verkeerde toon gelezen door dat ik nog vast zat door een zeur topic... ik bedoelde er verder ook niets mee hoor.
    knuffel?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    GROUP HUGGGGGGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    ravensmoon schreef:
    (...)Rustig rustig, ik heb jou berichtje op de verkeerde toon gelezen door dat ik nog vast zat door een zeur topic... ik bedoelde er verder ook niets mee hoor.
    knuffel?


    AA okej ;P
    Nee, het was echt niet rot bedoeld. Maar ik wordt altijd gek van die mensjes die niet lezen in de winkel.
    En als ik als een bitch overkom is dat niet mijn bedoeling geweest, maar een blonde actie is gewoon een stomme actie.
    Dus mag ik dat best bevestigen vind ik dat :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Haha , leuke actie ! ;D
    Ik heb volgens mij de laatste tijd niet echt blonde acties gehad ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Immortal schreef:
    (...)

    AA okej ;P
    Nee, het was echt niet rot bedoeld. Maar ik wordt altijd gek van die mensjes die niet lezen in de winkel.
    En als ik als een bitch overkom is dat niet mijn bedoeling geweest, maar een blonde actie is gewoon een stomme actie.
    Dus mag ik dat best bevestigen vind ik dat :P
    true, ik ben vandaag een beetje opgefokt en zie gelijk alles als bitchen xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)true, ik ben vandaag een beetje opgefokt en zie gelijk alles als bitchen xD

    Noo, I am a very sweet person. I come in pease :Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.