• Ik ben op zoek naar iemand die me mee zou kunnen helpen met het plot voor een verhaal dat ik in gedachten heb. Het verhaal heet War of Crowns.

    Het verhaal gaat over een continent Aeros genaamd dat bestaat uit verscheidene koninkrijken, allen zijn onder de heerschappij gebracht van koning Tobhas die het koninkrijk Arulië bestuurt. Hij heeft geen zonen maar wel drie dochters, en wanneer hij sterft breekt de hel los. De koninkrijken voeren oorlog met elkaar om te besluiten wie de troon bestijgt. Tobhas' oudste dochter genaamd Valeria, bestijgt de troon van Arulië en voert een campagne om de rijken terug onder de heerschappij van haar land te brengen zoals het alle zovele decennia was. Sommige rijken erkennen haar macht als heerseres van Aeros, anderen verklaren haar de oorlog. Valeria is oud en wijs genoeg om te weten dat ze voor iedereen zal moeten oppassen als ze deze oorlog wilt winnen, want zelfs onder haar vrienden bevinden zich verraders die op de heerschappij van Aeros uit zijn.

    Sommigen kunnen 'A Song of Ice and Fire' (Game of Thrones) erin herkennen, de inspiratie komt voornamelijk van de serie maar ik ben van plan er een eigen draai aan te geven.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Verblind door mijn eigen geluk zag ik haar verdriet niet...

    Misschien heb je hier iets aan voor bij het bedenken van een plot.
    Hoe schrijf je een fantasy boek?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.