• http://www.quizlet.nl/stories/120661/quizzen-maken-op-quizlet/
    In deze story ga ik tips geven om leuke quizzen te maken! Ik zou het leuk vinden als je een kijkje nam :)


    Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Vind het een beetje onnodig maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Vind het een beetje onnodig maar goed.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is toch haar keuze om dit te maken. Wees blij dat het eens geen 1D-story is.

    Draculea schreef:
    Het is toch haar keuze om dit te maken. Wees blij dat het eens geen 1D-story is.


    Da's waar.
    1D stories zijn pas onnodig


    Queer zijn is gewoon alles

    Draculea schreef:
    Het is toch haar keuze om dit te maken. Wees blij dat het eens geen 1D-story is.

    Natuurlijk en dat ben ik ook. Maar dan zie ik alsnog het nut er niet van in. Dat mag toch gezegd worden?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Natuurlijk en dat ben ik ook. Maar dan zie ik alsnog het nut er niet van in. Dat mag toch gezegd worden?

    Ja, klopt. I'm just pointing it out. ^^

    Ik vind het een leuk idee voor een story, maar ik vind het eerste hoofdstuk niet zo geweldig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    bedankt dat jullie dat gewoon eerlijk zeggen :) het is meer voor de mensen die nieuw zijn enzo
    het slaat trouwens ook niet zo aan, dus volgens mij hebben jullie gelijk

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 8:45 ]


    Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.